- Masa [g]: 716
- Ilość części [-częściowy]: 2
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 4D0412377F |
AUDI | 8D0412065 |
EUROREPAR | 1638391280 |
GABRIEL IN | G51097 |
GABRIEL IN | G51099 |
GABRIEL IN | GK381 |
KYB | 341842 |
KYB | 341843 |
KYB | 341844 |
KYB | 351700 |
KYB | 376001 |
KYB | SM1711 |
LEMFO | 17662 01 |
MONROE | 26650 |
MONROE | 26654 |
MONROE | 26655 |
MONROE | 26663 |
MONROE | E2022 |
MONROE | E2024 |
MONROE | E2034 |
MONROE | E2043 |
MONROE | E2044 |
MONROE | E2048 |
MONROE | E2049 |
MONROE | MK190 |
SACHS | 170811 |
SACHS | 170813 |
SACHS | 280535 |
SACHS | 280537 |
SACHS | 280567 |
SACHS | 290186 |
SACHS | 556293 |
SACHS | 557833 |
SACHS | 557835 |
SACHS | 557839 |
SKF | VKDA35116 |
SKF | VKDA35116T |
SNR | KB657.11 |
SPIDAN | 26650 |
SPIDAN | 26654 |
VW | 4D0412377F |
VW | 8D0412065 |
AUDI
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mocowanie amortyzatora samochodowego to element układu zawieszenia, który podobnie jak pozostałe części eksploatacyjne pojazdu zużywa się wraz z postępującym przebiegiem auta. Jeżeli z okolic zawieszenia do kabiny docierają zgrzyty, to problem może dotyczyć właśnie mocowania amortyzatora. Wówczas konieczna jest jego wymiana.
Wraz z upływem czasu i kolejnych przejechanych kilometrów następuje naturalne zużycie tulei gumowych, które wykorzystuje się w mocowaniu amortyzatora. Prędzej czy później luz staje się na tyle duży, że dochodzi do coraz gorszej pracy tego elementu i tym samym do kabiny kierowcy docierają coraz większe stuki.
Typowy objaw usterki mocowania amortyzatora to właśnie stosunkowo delikatne strzelanie gumy spowodowane trwałym uszkodzeniem łożysk w mocowaniu amortyzatora. Strzelanie gumy będzie objawiać się przede wszystkim podczas kręcenia kierownicą. Można to w łatwy sposób sprawdzić stojąc samochodem w miejscu. Awaria często objawia się ponadto podczas wymiany amortyzatorów samochodowych.
Awarii mocowania amortyzatora nie należy bagatelizować i odwlekać wymiany w czasie. Niestety stosunkowo delikatne stuki z okolic zawieszenia mogą bowiem okazać się bardzo kosztowne, jeżeli będziemy zbyt długo zwlekać z wymianą. Mocowania powinny być zawsze wymieniane parami na jednej osi. Ponadto nie zapominajmy, że wymiana kompletnego mocowania jest niezbędna przy każdej wymianie amortyzatora, niezależnie od stanu mocowania. Niestety tylko taki zabieg gwarantuje kierowcy optymalny poziom komfortu i bezpieczeństwa jazdy samochodem.
Eurorepar jest częścią koncernu motoryzacyjnego Groupe PSA skupiającego w sobie m.in. takie marki jak: Peugeot, Citroen, czy Opel. Jest to o tyle ważne, że za ofertą części Eurorepar stoi zespół wykwalifikowanych inżynierów, odpowiedzialnych za sukces powyższych marek. Oferowane części pasują nie tylko do samochodów produkowanych przez Groupe PSA bo dzięki nim można naprawić też zdecydowaną większość aut znajdujących się na europejskim rynku motoryzacyjnym.
W ofercie marki Eurorepar znajduje się aż 12 tysięcy części zamiennych i innych produktów do samochodów różnych marek. Wśród nich możemy wyróżnić wszelkiego rodzaju opony, filtry, części układu hamulcowego, pióra wycieraczek, żarówki, płyny eksploatacyjne, części układu wydechowego, elementy układu rozrządu, akumulatory, alternatory, rozruszniki, świeże zapłonowe i żarowe, części układu zawieszenia i kierowniczego, elementy osprzętu silnika i wiele innych.
Eurorepar na bieżąco przeprowadza audyty procesów produkcyjnych u swoich dostawców, którzy często oferują swoje części do montażu fabrycznego pojazdów. Części Eurorepar są objęte gwarancją na wady fabryczne i materiałowe, a ich obecność w centralnym magazynie części zamiennych zlokalizowanym w Polsce gwarantuje dużą dostępność tych części.