Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe BREMBO do Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie)

Klocki hamulcowe A.B.S. Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe BORG & BECK Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BREMBO Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe CIFAM Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) CIFAM
Klocki hamulcowe DELPHI Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe METELLI Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) METELLI
Klocki hamulcowe MINTEX Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe OPTIMAL Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUARO Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe REMSA Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) REMSA
Klocki hamulcowe TEXTAR Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BREMBO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BREMBO
4.8 (97 ocen)
Kod produktu:
P 65 031
dostępny
4.8 (97 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
P 65 031
Jednostka:
KPL
Grubość [mm]:  16
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z ciężarkami wyrównoważającymi
Szerokość [mm]:  187
System hamulcowy:  Brembo
Wysokość [mm]:  82
Numer WVA:  25691
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez dodatków
Do 100 dni na zwrot
388,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BREMBO
4.8 (97 ocen)
Kod produktu:
P 65 045
dostępny
4.8 (97 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
P 65 045
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  80
Grubość [mm]:  20
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez dodatków
Numer WVA:  25519
Szerokość [mm]:  198
Do 100 dni na zwrot
499,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BREMBO
4.8 (97 ocen)
Kod produktu:
P 65 041
niedostępny
4.8 (97 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
P 65 041
Jednostka:
szt
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez dodatków
Grubość [mm]:  17
Numer WVA:  25983
Szerokość [mm]:  200
Wysokość [mm]:  79
Do 100 dni na zwrot
385,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych u mechanika w 2023? Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej?

Klocki hamulcowe są jednymi z najczęściej wymienianych elementów eksploatacyjnych każdego samochodu wyposażonego w tarczowy układ hamulcowy. Ich wymianę każdy z nas może próbować przeprowadzić samodzielnie lub zlecić ją mechanikowi. Ile to kosztuje? Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne - czym się różnią, które wybrać?

Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne. Oczywiste cechy wspólne i nieoczywiste różnice. O czym warto wiedzieć?

Ceramiczne klocki hamulcowe pojawiły się na rynku motoryzacyjnym na tyle dawno, że większość kierowców zdążyła się już z nimi zetknąć lub przynajmniej oswoić z ich obecnością. Współcześnie stały się one realną i łatwo dostępną alternatywą dla klocków standardowych. Pytanie tylko, czy kierowcy, którzy do tej pory jeździli wyłącznie na klockach standardowych, mają powód do zamiany ich na ceramiczne?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze