Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe ZIMMERMANN do Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie)

Klocki hamulcowe A.B.S. Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe BORG & BECK Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BREMBO Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe CIFAM Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) CIFAM
Klocki hamulcowe DELPHI Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe METELLI Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) METELLI
Klocki hamulcowe MINTEX Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe OPTIMAL Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUARO Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe REMSA Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) REMSA
Klocki hamulcowe TEXTAR Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ZIMMERMANN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ZIMMERMANN
4.9 (41 ocen)
Kod produktu:
25519.200.9
dostępny
4.9 (41 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ZIMMERMANN
Kod:
25519.200.9
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  198
Wysokość [mm]:  80
Grubość [mm]:  18
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Oznaczenie kontrolne:  ECE R90 APPROVED
Do 100 dni na zwrot
560,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych u mechanika w 2023? Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej?

Klocki hamulcowe są jednymi z najczęściej wymienianych elementów eksploatacyjnych każdego samochodu wyposażonego w tarczowy układ hamulcowy. Ich wymianę każdy z nas może próbować przeprowadzić samodzielnie lub zlecić ją mechanikowi. Ile to kosztuje? Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne - czym się różnią, które wybrać?

Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne. Oczywiste cechy wspólne i nieoczywiste różnice. O czym warto wiedzieć?

Ceramiczne klocki hamulcowe pojawiły się na rynku motoryzacyjnym na tyle dawno, że większość kierowców zdążyła się już z nimi zetknąć lub przynajmniej oswoić z ich obecnością. Współcześnie stały się one realną i łatwo dostępną alternatywą dla klocków standardowych. Pytanie tylko, czy kierowcy, którzy do tej pory jeździli wyłącznie na klockach standardowych, mają powód do zamiany ich na ceramiczne?

czytaj więcej >

Klocki hamulcowe Zimmermann

Otto Zimmermann to marka, która już od 50 lat zajmuje się projektowaniem, produkcją i dystrybucją części układu hamulcowego do samochodów osobowych i ciężarowych. Firma stale się rozwija, rozszerzając swoją bazę administracyjną, moce produkcyjne oraz powierzchnię magazynową. Dzięki temu, każdy produkt oznaczony logiem Zimmermann jest produkowany według ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze