Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik IPD do Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie)

Silnik FEBI BILSTEIN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) AJUSA
Silnik SWAG Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) SWAG
Silnik FEBEST Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FEBEST
Silnik FA1 Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FA1
Silnik CORTECO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) CORTECO
Silnik MANN-FILTER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VAICO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) VAICO
Silnik PIERBURG Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) PIERBURG
Silnik VIKA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) VIKA
Silnik MAXGEAR Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MAXGEAR
Silnik CONTITECH Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) CONTITECH
Silnik EPS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) EPS
Silnik EUROREPAR Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FILTRON Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FILTRON
Silnik HELLA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HELLA
Silnik KOLBENSCHMIDT Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik METZGER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) METZGER
Silnik OEM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) OEM
Silnik PAYEN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) PAYEN
Silnik VALEO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) VALEO
Silnik ALCO FILTER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AUTLOG Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) AUTLOG
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BLUE PRINT Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik BOSCH Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) BOSCH
Silnik BREMI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) COOPERS FIAAM
Silnik DELPHI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) DRIVE +
Silnik EFI AUTOMOTIVE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) EUROL
Silnik FACET Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FACET
Silnik FAE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FAE
Silnik FRAM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) GATES
Silnik GK Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) GK
Silnik GOETZE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) GOETZE
Silnik HART Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HART
Silnik HENGST FILTER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI/HUCO  Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HITACHI/HUCO
Silnik HOFFER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik INA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) INA
Silnik IPD Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) IPD
Silnik JC PREMIUM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) KAWE
Silnik KNECHT Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik MEYLE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MEYLE
Silnik MOBILETRON Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) NPS
Silnik NRF Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) NRF
Silnik NTY Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) PURRO
Silnik QFIX Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) SIDAT
Silnik SKV GERMANY Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik SNR Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 397kW, benzyna (2017.09 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:IPD

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPD
0 (0)
Kod produktu:
21-0610
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
21-0610
Wykonanie łańcucha:  Simplex
Ilość ogniw łańcucha:  108
Lokalizacja w aucie:  W środku
Lokalizacja w aucie:  Góra
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch zamknięty
Do 100 dni na zwrot
IPD
0 (0)
Kod produktu:
45-4347
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
45-4347
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze