Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik SWAG do Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) AJUSA
Silnik FA1 Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) FA1
Silnik MOTUL Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MOTUL
Silnik FILTRON Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) FILTRON
Silnik JC PREMIUM Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik PAYEN Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) PAYEN
Silnik VAICO Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) VAICO
Silnik AE Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BLUE PRINT Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) BOSCH
Silnik CASTROL Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) CASTROL
Silnik DENCKERMANN Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) FACET
Silnik FEBI BILSTEIN Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik GLASER Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) GLASER
Silnik HENGST FILTER Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik K&N FILTERS Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik METZGER Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NTY Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) NTY
Silnik QUINTON HAZELL Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) RAVENOL
Silnik SWAG Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) SWAG
Silnik TOPRAN Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik WIX FILTERS Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:SWAG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
33 10 4229
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 10 4229
Jednostka:
sztuka
Kolor: Brązowy
Pojemność [litr]: 1
Specyfikacja: ACEA C5/C6
Specyfikacja: API SN
Specyfikacja: API SN PLUS
Specyfikacja: API SN PLUS RC
Specyfikacja: API SP RC
Specyfikacja: BMW LONGLIFE-17 FE+
Specyfikacja: CHRYSLER MS-12145
Specyfikacja: FIAT 9.55535-GSX
Specyfikacja: FORD WSS-M2C947-A
Specyfikacja: FORD WSS-M2C947-B1
Specyfikacja: FORD WSS-M2C962-A1
Specyfikacja: ILSAC GF-5
Specyfikacja: ILSAC GF-6A
Specyfikacja: STJLR.51.5122
Specyfikacja: MB 229.72
Specyfikacja: Opel OV 040 1547
Specyfikacja: Volvo VCC RBS0-2AE
Klasa lepkości wg SAE: 0W-20
Ciężar [kg]: 0,909
Specyfikacja: VOLVO VCC RBS0-2AE
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
33 10 4230
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 10 4230
Pojemność [litr]: 4
Specyfikacja: ACEA C5/C6
Specyfikacja: API SN
Specyfikacja: API SN PLUS
Specyfikacja: API SN PLUS RC
Specyfikacja: API SP RC
Specyfikacja: BMW LONGLIFE-17 FE+
Specyfikacja: CHRYSLER MS-12145
Specyfikacja: FIAT 9.55535-GSX
Specyfikacja: FORD WSS-M2C947-A
Specyfikacja: FORD WSS-M2C947-B1
Specyfikacja: FORD WSS-M2C962-A1
Specyfikacja: ILSAC GF-5
Specyfikacja: ILSAC GF-6A
Specyfikacja: STJLR.51.5122
Specyfikacja: MB 229.72
Specyfikacja: Opel OV 040 1547
Specyfikacja: Volvo VCC RBS0-2AE
Klasa lepkości wg SAE: 0W-20
Ciężar [kg]: 3,578
Specyfikacja: VOLVO VCC RBS0-2AE
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze