Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BORG & BECK do Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08)

Silnik FILTRON Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ELRING
Silnik KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KAMOKA
Silnik BOSCH Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BOSCH
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VICTOR REINZ
Silnik KNECHT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KNECHT
Silnik FA1 Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FA1
Silnik VALEO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VALEO
Silnik MAHLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAHLE
Silnik PURFLUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) PZL FILTERS
Silnik FAST Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FAST
Silnik MANN-FILTER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MANN-FILTER
Silnik CHAMPION Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CHAMPION
Silnik AJUSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AJUSA
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FRECCIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FRECCIA
Silnik BGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BGA
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) EUROREPAR
Silnik GATES Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GATES
Silnik GLYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GLYCO
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAXGEAR
Silnik OEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) OEM
Silnik OPTIMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) OPTIMA
Silnik SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SKF
Silnik VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VAICO
Silnik VEMO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VEMO
Silnik ACKOJA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ACKOJA
Silnik AE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AE
Silnik AMC Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AMC
Silnik BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BORG & BECK
Silnik CONTINENTAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CORTECO
Silnik DAYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DAYCO
Silnik DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ENERGY
Silnik EUROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) EUROL
Silnik FEBEST Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FRAM
Silnik GLASER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GOETZE
Silnik HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HOFFER
Silnik IPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) IPARTS
Silnik KING Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KING
Silnik LUCAS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAGNETI MARELLI
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) METELLI
Silnik NPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) NPS
Silnik NTY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) NTY
Silnik PAYEN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SIDAT
Silnik SNR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SNR
Silnik TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) UFI
Silnik WALKER PRODUCTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) WIX FILTERS
Producent:BORG & BECK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BFO4004
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BFO4004
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  86
Wymiar gwintu:  M 20X1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  77
Rodzaj zaworu:  Zawór ograniczający cisnienie
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  52,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  52
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BFA2033
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BFA2033
Długość [mm]:  326
Szerokość [mm]:  156
Wysokość [mm]:  57
Kształt:  Kanciasty
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze