Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELRING do Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07)

Turbosprężarka ELRING Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) ELRING
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka AJUSA Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) ELSTOCK
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka KAMOKA Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) KAMOKA
Turbosprężarka LUCAS Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka NISSENS Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) NISSENS
Turbosprężarka NTY Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) NTY
Turbosprężarka SASIC Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SWAG Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) SWAG
Turbosprężarka TMI Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) TMI
Turbosprężarka VAICO Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) VAICO
Producent:ELRING

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
584.560
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
584.560
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M 8x25
Długość całkowita [mm]:  35
Do 100 dni na zwrot
9,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
714.351
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
714.351
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Dla numeru OE:  1441100Q0F
Dla numeru OE:  1441100Q2A
Dla numeru OE:  1441100QAR
Dla numeru OE:  5435970-0011
Dla numeru OE:  5435970-0012
Dla numeru OE:  5435970-0016
Dla numeru OE:  5435970-0029
Dla numeru OE:  5435970-0033
Dla numeru OE:  5435980-0011
Dla numeru OE:  5435980-0012
Dla numeru OE:  5435980-0016
Dla numeru OE:  5435980-0029
Dla numeru OE:  5435980-0033
Dla numeru OE:  5435988-0011
Dla numeru OE:  5435988-0012
Dla numeru OE:  5435988-0016
Dla numeru OE:  5435988-0029
Dla numeru OE:  5435988-0033
Dla numeru OE:  5435990-0011
Dla numeru OE:  5435990-0012
Dla numeru OE:  5435990-0016
Dla numeru OE:  5435990-0029
Dla numeru OE:  5435990-0033
Dla numeru OE:  77 01 476 041
Dla numeru OE:  77 01 476 880
Dla numeru OE:  77 01 476 883
Dla numeru OE:  77 01 476 891
Dla numeru OE:  77 11 368 112
Dla numeru OE:  77 11 368 560
Dla numeru OE:  77 11 368 562
Dla numeru OE:  82 00 315 504
Dla numeru OE:  82 00 395 656
Dla numeru OE:  82 00 405 203
Dla numeru OE:  82 00 439 551
Dla numeru OE:  82 00 478 276
Dla numeru OE:  82 00 507 852
Dla numeru OE:  82 00 507 856
Dla numeru OE:  82 00 578 381
Dla numeru OE:  82 00 625 683
Dla numeru OE:  82 00 860 233
Dla numeru OE:  82 00 882 916
Do 100 dni na zwrot
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze