Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka FEBI BILSTEIN do Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07)

Turbosprężarka ELRING Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) ELRING
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka AJUSA Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) ELSTOCK
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka KAMOKA Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) KAMOKA
Turbosprężarka LUCAS Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka NISSENS Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) NISSENS
Turbosprężarka NTY Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) NTY
Turbosprężarka SASIC Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SWAG Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) SWAG
Turbosprężarka TMI Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) TMI
Turbosprężarka VAICO Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) VAICO
Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
102060
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
102060
Jednostka:
szt
Ilość połączeń:  2
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Ciężar [kg]:  0,168
Dla numeru OE:  14 95 662 15R
Do 100 dni na zwrot
192,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze