Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka VAICO do Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07)

Turbosprężarka ELRING Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) ELRING
Turbosprężarka DR.MOTOR Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) DR.MOTOR
Turbosprężarka AJUSA Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) ELSTOCK
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka KAMOKA Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) KAMOKA
Turbosprężarka LUKAS Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) LUKAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka NISSENS Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) NISSENS
Turbosprężarka NTY Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) NTY
Turbosprężarka SASIC Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SWAG Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) SWAG
Turbosprężarka TURBO MOTOR Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) TURBO MOTOR
Turbosprężarka VAICO Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) VAICO
Producent:VAICO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V46-1452
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V46-1452
Jednostka:
szt
Dopływ/Odpływ:  Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot
353,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzonej turbiny w samochodzie - awaria turbosprężarki

Objawy uszkodzenia turbiny w samochodzie. Jak je rozpoznać i nie dać się naciągnąć na niepotrzebne wydatki?

Ilekroć ktoś z Was dzwoni do naszego sklepu w poszukiwaniu nowej turbiny – „bo właśnie mi wysiadła” – często może usłyszeć pytanie naszego eksperta o to, czy aby na pewno uszkodzeniu uległa właśnie turbosprężarka? Jeśli kogoś takie pytanie dziwi lub wręcz czuje się nim urażony, to wyjaśniamy, że jest ono podyktowane wyłącznie Waszym dobrem. Objawy typowe dla uszkodzonej turbosprężarki daję również awarie innych elementów auta, z czego nieuczciwi mechanicy zawsze chętnie korzystają.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze