Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN do Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia MAXGEAR Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia CONTINENTAL CTAM Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Układ Chłodzenia INA Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) INA
Układ Chłodzenia BOSCH Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia DAYCO Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia ELRING Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia GATES Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia METELLI Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia VEMO Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) VEMO
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia AIRTEX Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) AIRTEX
Układ Chłodzenia AISIN Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) AISIN
Układ Chłodzenia AKRON-MALÒ Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia BEHR HELLA SERVICE Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) BEHR HELLA SERVICE
Układ Chłodzenia BEHR Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) BEHR
Układ Chłodzenia BORG & BECK Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BUGATTI Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) BUGATTI
Układ Chłodzenia DOLZ Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) DOLZ
Układ Chłodzenia EPS Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia EUROREPAR Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) EUROREPAR
Układ Chłodzenia FACET Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia FRECCIA Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) FRECCIA
Układ Chłodzenia GK Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia IPARTS Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) IPARTS
Układ Chłodzenia KLOKKERHOLM Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) KLOKKERHOLM
Układ Chłodzenia KW Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MAHLE Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) MAHLE
Układ Chłodzenia MEYLE Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) MEYLE
Układ Chłodzenia MOTORAD Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia NISSENS Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia OPTIMAL Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) OPTIMAL
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia SWAG Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia TRISCAN Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia VALEO Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) VALEO
Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
4.3 (6 ocen)
Kod produktu:
43517
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.3 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
43517
Jednostka:
szt
Materiał wirnika pompy wody:  Tworzywo sztuczne
Materiał:  Odlew aluminiowy
Wersja:  Tesma/Magna
Ilość zębów:  23
Liczba skrzydeł:  9
Ograniczenie producenta – pompa wody:  Tesma/Magna
Dla numeru OE:  55271994
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 257,00 zł
131,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze