Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia DOLZ do Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie)

Układ Chłodzenia MAXGEAR Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia CONTITECH Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) CONTITECH
Układ Chłodzenia INA Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) INA
Układ Chłodzenia BOSCH Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia DAYCO Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia ELRING Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia GATES Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia METELLI Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia VEMO Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) VEMO
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia AIRTEX Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) AIRTEX
Układ Chłodzenia AISIN Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) AISIN
Układ Chłodzenia AKRON-MALÒ Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Chłodzenia AVA COOLING SYSTEMS Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Układ Chłodzenia BEHR HELLA SERVICE Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) BEHR HELLA SERVICE
Układ Chłodzenia BEHR THERMOT-TRONIK Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) BEHR THERMOT-TRONIK
Układ Chłodzenia BORG & BECK Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BUGATTI Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) BUGATTI
Układ Chłodzenia DOLZ Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) DOLZ
Układ Chłodzenia EPS Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia EUROREPAR Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) EUROREPAR
Układ Chłodzenia FACET Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia FRECCIA Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) FRECCIA
Układ Chłodzenia GK Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia IPARTS Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) IPARTS
Układ Chłodzenia KLOKKERHOLM Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) KLOKKERHOLM
Układ Chłodzenia KW Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MAHLE ORIGINAL Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Układ Chłodzenia MEYLE Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) MEYLE
Układ Chłodzenia MOTORAD Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia NISSENS Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia OPTIMAL Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) OPTIMAL
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia SWAG Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia TRISCAN Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia VALEO Abarth 500 / 595 / 695 1.4 liftback 190KM, 140kW, benzyna (2008.08 - obecnie) VALEO
Producent:DOLZ

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DOLZ
4.5 (12)
Kod produktu:
S319
dostępny
4.5 (12)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DOLZ
Kod:
S319
Jednostka:
szt
Koła pasowe:  Z kołem pasowym
Ilość zębów:  23
Stylizacja od:  ØTURBINA=62.7
Do 100 dni na zwrot
95,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DOLZ
4.5 (12)
Kod produktu:
S320
dostępny
4.5 (12)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DOLZ
Kod:
S320
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,725
Do 100 dni na zwrot
118,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze