Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia FAI AUTOPARTS do Bmw 3 (E36) 318 i sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.02 - 1995.12)

Układ Chłodzenia BOSCH Bmw 3 (E36) 318 i sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.02 - 1995.12) BOSCH
Układ Chłodzenia FEBEST Bmw 3 (E36) 318 i sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.02 - 1995.12) FEBEST
Układ Chłodzenia DAYCO Bmw 3 (E36) 318 i sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.02 - 1995.12) DAYCO
Układ Chłodzenia DELPHI Bmw 3 (E36) 318 i sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.02 - 1995.12) DELPHI
Układ Chłodzenia VEMO Bmw 3 (E36) 318 i sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.02 - 1995.12) VEMO
Układ Chłodzenia AKS DASIS Bmw 3 (E36) 318 i sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.02 - 1995.12) AKS DASIS
Układ Chłodzenia DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 3 (E36) 318 i sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.02 - 1995.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia ELRING Bmw 3 (E36) 318 i sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.02 - 1995.12) ELRING
Układ Chłodzenia EUROL Bmw 3 (E36) 318 i sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.02 - 1995.12) EUROL
Układ Chłodzenia FAI AUTOPARTS Bmw 3 (E36) 318 i sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.02 - 1995.12) FAI AUTOPARTS
Układ Chłodzenia HELLA Bmw 3 (E36) 318 i sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.02 - 1995.12) HELLA
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 (E36) 318 i sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.02 - 1995.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Chłodzenia IPARTS Bmw 3 (E36) 318 i sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.02 - 1995.12) IPARTS
Układ Chłodzenia KOLBENSCHMIDT Bmw 3 (E36) 318 i sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.02 - 1995.12) KOLBENSCHMIDT
Układ Chłodzenia MAHLE ORIGINAL Bmw 3 (E36) 318 i sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.02 - 1995.12) MAHLE ORIGINAL
Układ Chłodzenia METZGER Bmw 3 (E36) 318 i sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.02 - 1995.12) METZGER
Układ Chłodzenia PIERBURG Bmw 3 (E36) 318 i sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.02 - 1995.12) PIERBURG
Producent:FAI AUTOPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAI AUTOPARTS
5.0 (1)
Kod produktu:
WP3067
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAI AUTOPARTS
Kod:
WP3067
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  11510393338
Materiał wirnika pompy wody:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
134,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze