Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia BLUE PRINT do Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie)

Układ Chłodzenia MAXGEAR Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia MAHLE Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) MAHLE
Układ Chłodzenia VAICO Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) VAICO
Układ Chłodzenia BLUE PRINT Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Chłodzenia BORG & BECK Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BOSCH Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia DR!VE+ Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) DR!VE+
Układ Chłodzenia EPS Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia ET ENGINETEAM Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) ET ENGINETEAM
Układ Chłodzenia EUROL Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia FACET Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia GATES Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia GK Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia HEPU Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia HOFFER Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) HOFFER
Układ Chłodzenia JP GROUP Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) JP GROUP
Układ Chłodzenia KW Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia MEAT & DORIA Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Chłodzenia MEYLE Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) MEYLE
Układ Chłodzenia MOTORAD Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia MOTUL Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia NRF Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia ORLEN Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) ORLEN
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia SALERI SIL Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SIDAT Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) SIDAT
Układ Chłodzenia SKF Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) SKF
Układ Chłodzenia SWAG Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia TRISCAN Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition M xDrive coupe 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) TRISCAN
Producent:BLUE PRINT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BLUE PRINT
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
ADB119901
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADB119901
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  27,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  60
Gwint zewn. [mm]:  M46 x 3
Dla numeru OE:  17 11 7 639 024
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Ciśnienie otwarcia [bar]:  1,4
Ciężar [kg]:  0,04
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze