Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia HERTH+BUSS ELPARTS do Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06)

Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia PIERBURG Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) PIERBURG
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia VAICO Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) VAICO
Układ Chłodzenia AJUSA Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) AJUSA
Układ Chłodzenia ESEN SKV Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) ESEN SKV
Układ Chłodzenia EUROL Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) EUROL
Układ Chłodzenia GATES Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) GATES
Układ Chłodzenia GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS ELPARTS Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Chłodzenia METZGER Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) METZGER
Układ Chłodzenia MOTORAD Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) MOTORAD
Układ Chłodzenia SWAG Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) SWAG
Układ Chłodzenia VALEO Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) VALEO
Układ Chłodzenia VEMO Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) VEMO
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277318
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277318
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  BMW
Ilość biegunów:  3
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,75
Długość kabli:  200
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
112,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze