Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET do Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01)

Układ Chłodzenia ELRING Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) ELRING
Układ Chłodzenia FACET Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) FACET
Układ Chłodzenia SKF Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) SKF
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia EPS Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) EPS
Układ Chłodzenia GATES Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) GATES
Układ Chłodzenia NRF Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) NRF
Układ Chłodzenia SWAG Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) SWAG
Układ Chłodzenia AISIN Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) AISIN
Układ Chłodzenia AJUSA Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) AJUSA
Układ Chłodzenia AKRON-MALÒ Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) AKRON-MALÒ
Układ Chłodzenia BORG & BECK Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BOSCH Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) BOSCH
Układ Chłodzenia DR!VE+ Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) DR!VE+
Układ Chłodzenia EUROREPAR Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) EUROREPAR
Układ Chłodzenia FAST Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) FAST
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia GK Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) GK
Układ Chłodzenia GOETZE Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) GOETZE
Układ Chłodzenia HART Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) HART
Układ Chłodzenia HEPU Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) HEPU
Układ Chłodzenia JP GROUP Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) JP GROUP
Układ Chłodzenia KAMOKA Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) KAMOKA
Układ Chłodzenia KW Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) KW
Układ Chłodzenia LUCAS Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) LUCAS
Układ Chłodzenia MAXGEAR Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) MAXGEAR
Układ Chłodzenia METALCAUCHO Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) METALCAUCHO
Układ Chłodzenia NTY Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) NTY
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia SASIC Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) SASIC
Układ Chłodzenia TRISCAN Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) TRISCAN
Układ Chłodzenia VEMO Citroën BX Break (XB-_) 19 Kombi 107KM, 78kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) VEMO
Producent:CALORSTAT BY VERNET

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CALORSTAT BY VERNET
4.8 (12 ocen)
Kod produktu:
TH5108.83J
dostępny
4.8 (12 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CALORSTAT BY VERNET
Kod:
TH5108.83J
Jednostka:
szt
Temperatura otwarcia [°c]:  83
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Średnica 1 [mm]:  53,5
Wysokość 1 [mm]:  22,5
Do 100 dni na zwrot
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze