Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia AMTRA do Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07)

Układ Chłodzenia IPARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) IPARTS
Układ Chłodzenia K2 Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) K2
Układ Chłodzenia BORYGO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) BORYGO
Układ Chłodzenia MOJE AUTO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MOJE AUTO
Układ Chłodzenia PRESTONE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) PRESTONE
Układ Chłodzenia MOBIL MEDIC Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MOBIL MEDIC
Układ Chłodzenia VALEO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) VALEO
Układ Chłodzenia TOTAL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) TOTAL
Układ Chłodzenia LIQUI MOLY Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) LIQUI MOLY
Układ Chłodzenia HEPU Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) HEPU
Układ Chłodzenia VOLKSWAGEN Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) VOLKSWAGEN
Układ Chłodzenia WERTTEILE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) WERTTEILE
Układ Chłodzenia GATES Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) GATES
Układ Chłodzenia MAXGEAR Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MAXGEAR
Układ Chłodzenia ABAKUS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) ABAKUS
Układ Chłodzenia AISIN Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) AISIN
Układ Chłodzenia AKS DASIS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AMTRA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) AMTRA
Układ Chłodzenia ATAS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) ATAS
Układ Chłodzenia BEHR THERMOT-TRONIK Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) BEHR THERMOT-TRONIK
Układ Chłodzenia BORG & BECK Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) BORG & BECK
Układ Chłodzenia CASTROL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) CASTROL
Układ Chłodzenia ELF Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) ELF
Układ Chłodzenia EUROL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) EUROL
Układ Chłodzenia FAST Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FAST
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia FUCHS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FUCHS
Układ Chłodzenia G4 Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) G4
Układ Chłodzenia GM Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) GM
Układ Chłodzenia GULF Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) GULF
Układ Chłodzenia HOFFER Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) HOFFER
Układ Chłodzenia JP GROUP Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) JP GROUP
Układ Chłodzenia KAMOKA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) KAMOKA
Układ Chłodzenia KLOKKERHOLM Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) KLOKKERHOLM
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MAHLE ORIGINAL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MAHLE ORIGINAL
Układ Chłodzenia MEAT & DORIA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MEAT & DORIA
Układ Chłodzenia METALCAUCHO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) METALCAUCHO
Układ Chłodzenia METZGER Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) METZGER
Układ Chłodzenia MOBIL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MOBIL
Układ Chłodzenia NRF Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) NRF
Układ Chłodzenia OEM Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) OEM
Układ Chłodzenia ORGANIKA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) ORGANIKA
Układ Chłodzenia ORLEN Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) ORLEN
Układ Chłodzenia PARAFLU Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) PARAFLU
Układ Chłodzenia PETRYGO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) PETRYGO
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RAVENOL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) RAVENOL
Układ Chłodzenia SHELL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) SHELL
Układ Chłodzenia SIDAT Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) SIDAT
Układ Chłodzenia SPECOL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) SPECOL
Układ Chłodzenia SWAG Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) SWAG
Układ Chłodzenia TEXACO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) TEXACO
Układ Chłodzenia VACARO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) VACARO
Układ Chłodzenia VALVOLINE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) VALVOLINE
Układ Chłodzenia VEMO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) VEMO
Producent:AMTRA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AMTRA
0 (0)
Kod produktu:
61-300
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AMTRA
Kod:
61-300
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  AFNOR NFR 15-601
Specyfikacja:  ASTM D3306
Specyfikacja:  ASTM D4656
Specyfikacja:  ASTM D4985
Zalecenie producenta oleju:  BS 6580
Zalecenie producenta oleju:  Case MAT3624
Zalecenie producenta oleju:  DAF 74002
Zalecenie producenta oleju:  Ford WSS-M97B44-D
Zalecenie producenta oleju:  GM 6277M
Specyfikacja:  JASO M325
Zalecenie producenta oleju:  John Deere JDM H5
Zalecenie producenta oleju:  Komatsu 07.892
Zalecenie producenta oleju:  Liebherr MD1-36-130
Zalecenie producenta oleju:  MAN 324 Typ SNF
Zalecenie producenta oleju:  MB 326.3
Zalecenie producenta oleju:  MTU MTL 5048
Zalecenie producenta oleju:  Renault Type D
Specyfikacja:  SAE J1034
Zalecenie producenta oleju:  STJLR 651.5003
Zalecenie producenta oleju:  Volvo VCS
Zalecenie producenta oleju:  VW TL-774 D (G12)
Zalecenie producenta oleju:  VW TL-774 F (G12+)
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AMTRA
0 (0)
Kod produktu:
61-301
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AMTRA
Kod:
61-301
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  AFNOR NFR 15-601
Specyfikacja:  ASTM D3306
Specyfikacja:  ASTM D4656
Specyfikacja:  ASTM D4985
Zalecenie producenta oleju:  BS 6580
Zalecenie producenta oleju:  Case MAT3624
Zalecenie producenta oleju:  DAF 74002
Zalecenie producenta oleju:  Ford WSS-M97B44-D
Zalecenie producenta oleju:  GM 6277M
Specyfikacja:  JASO M325
Zalecenie producenta oleju:  John Deere JDM H5
Zalecenie producenta oleju:  Komatsu 07.892
Zalecenie producenta oleju:  Liebherr MD1-36-130
Zalecenie producenta oleju:  MAN 324 Typ SNF
Zalecenie producenta oleju:  MB 326.3
Zalecenie producenta oleju:  MTU MTL 5048
Zalecenie producenta oleju:  Renault Type D
Specyfikacja:  SAE J1034
Zalecenie producenta oleju:  STJLR 651.5003
Zalecenie producenta oleju:  Volvo VCS
Zalecenie producenta oleju:  VW TL-774 D (G12)
Zalecenie producenta oleju:  VW TL-774 F (G12+)
Do 100 dni na zwrot
66,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze