Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia BORYGO do Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie)

Układ Chłodzenia IPARTS Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) IPARTS
Układ Chłodzenia K2 Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) K2
Układ Chłodzenia BORYGO Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) BORYGO
Układ Chłodzenia MOJE AUTO Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) MOJE AUTO
Układ Chłodzenia PRESTONE Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) PRESTONE
Układ Chłodzenia MOBIL MEDIC Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) MOBIL MEDIC
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia VALEO Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) VALEO
Układ Chłodzenia MAXGEAR Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia TOTAL Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) TOTAL
Układ Chłodzenia LIQUI MOLY Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Chłodzenia SWAG Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia HEPU Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia VOLKSWAGEN Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) VOLKSWAGEN
Układ Chłodzenia EPS Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia WERTTEILE Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) WERTTEILE
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia ACKOJA Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) ACKOJA
Układ Chłodzenia AISIN Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) AISIN
Układ Chłodzenia AKRON-MALÒ Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Chłodzenia AMTRA Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) AMTRA
Układ Chłodzenia ATAS Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) ATAS
Układ Chłodzenia BIRTH Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) BIRTH
Układ Chłodzenia BLUE PRINT Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Chłodzenia DAYCO Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DELPHI Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) DELPHI
Układ Chłodzenia ELF Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) ELF
Układ Chłodzenia EUROL Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia FACET Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia FUCHS Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) FUCHS
Układ Chłodzenia G4 Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) G4
Układ Chłodzenia GATES Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia GM Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) GM
Układ Chłodzenia GULF Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) GULF
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS JAKOPARTS Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Chłodzenia KAVO PARTS Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) KAVO PARTS
Układ Chłodzenia KAWE Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) KAWE
Układ Chłodzenia KW Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia MEYLE Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) MEYLE
Układ Chłodzenia MOBIL Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) MOBIL
Układ Chłodzenia MOTORAD Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia MOTUL Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia NIPPARTS Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) NIPPARTS
Układ Chłodzenia NISSENS Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia NTY Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) NTY
Układ Chłodzenia OEM Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) OEM
Układ Chłodzenia ORGANIKA Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) ORGANIKA
Układ Chłodzenia ORLEN Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) ORLEN
Układ Chłodzenia PARAFLU Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) PARAFLU
Układ Chłodzenia PETRYGO Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) PETRYGO
Układ Chłodzenia RAVENOL Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) RAVENOL
Układ Chłodzenia SCT - MANNOL Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) SCT - MANNOL
Układ Chłodzenia SHELL Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) SHELL
Układ Chłodzenia SPECOL Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) SPECOL
Układ Chłodzenia TEXACO Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) TEXACO
Układ Chłodzenia TRISCAN Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia VACARO Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) VACARO
Układ Chłodzenia VALVOLINE Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) VALVOLINE
Układ Chłodzenia VEMA Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) VEMA
Układ Chłodzenia VEMO Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) VEMO
Układ Chłodzenia WALKER PRODUCTS Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100_) coupe 477KM, 351kW, benzyna (2016.11 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:BORYGO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORYGO
0 (0)
Kod produktu:
PREMP1
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORYGO
Kod:
PREMP1
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  AFNOR NFR 15-601
Specyfikacja:  ASTM D3306
Specyfikacja:  ASTM D4656
Specyfikacja:  ASTM D4985
Zalecenie producenta oleju:  BS 6580
Zalecenie producenta oleju:  Case MAT3624
Zalecenie producenta oleju:  DAF 74002
Zalecenie producenta oleju:  Ford WSS-M97B44-D
Zalecenie producenta oleju:  GM 6277M
Specyfikacja:  JASO M325
Zalecenie producenta oleju:  John Deere JDM H5
Zalecenie producenta oleju:  Komatsu 07.892
Zalecenie producenta oleju:  Liebherr MD1-36-130
Zalecenie producenta oleju:  MAN 324 Typ SNF
Zalecenie producenta oleju:  MB 326.3
Zalecenie producenta oleju:  MTU MTL 5048
Zalecenie producenta oleju:  Renault Type D
Specyfikacja:  SAE J1034
Zalecenie producenta oleju:  STJLR 651.5003
Zalecenie producenta oleju:  Volvo VCS
Zalecenie producenta oleju:  VW TL-774 D (G12)
Zalecenie producenta oleju:  VW TL-774 F (G12+)
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

BORYGO
0 (0)
Kod produktu:
PREMP5
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORYGO
Kod:
PREMP5
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  AFNOR NFR 15-601
Specyfikacja:  ASTM D3306
Specyfikacja:  ASTM D4656
Specyfikacja:  ASTM D4985
Zalecenie producenta oleju:  BS 6580
Zalecenie producenta oleju:  Case MAT3624
Zalecenie producenta oleju:  DAF 74002
Zalecenie producenta oleju:  Ford WSS-M97B44-D
Zalecenie producenta oleju:  GM 6277M
Specyfikacja:  JASO M325
Zalecenie producenta oleju:  John Deere JDM H5
Zalecenie producenta oleju:  Komatsu 07.892
Zalecenie producenta oleju:  Liebherr MD1-36-130
Zalecenie producenta oleju:  MAN 324 Typ SNF
Zalecenie producenta oleju:  MB 326.3
Zalecenie producenta oleju:  MTU MTL 5048
Zalecenie producenta oleju:  Renault Type D
Specyfikacja:  SAE J1034
Zalecenie producenta oleju:  STJLR 651.5003
Zalecenie producenta oleju:  Volvo VCS
Zalecenie producenta oleju:  VW TL-774 D (G12)
Zalecenie producenta oleju:  VW TL-774 F (G12+)
Do 100 dni na zwrot
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORYGO
0 (0)
Kod produktu:
BORYGO/G11/ALU/5
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORYGO
Kod:
BORYGO/G11/ALU/5
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  AFNOR NFR 15-601
Specyfikacja:  ASTM D3306
Specyfikacja:  ASTM D4656
Specyfikacja:  ASTM D4985
Zalecenie producenta oleju:  BS 6580
Zalecenie producenta oleju:  Case MAT3624
Zalecenie producenta oleju:  DAF 74002
Zalecenie producenta oleju:  Ford WSS-M97B44-D
Zalecenie producenta oleju:  GM 6277M
Specyfikacja:  JASO M325
Zalecenie producenta oleju:  John Deere JDM H5
Zalecenie producenta oleju:  Komatsu 07.892
Zalecenie producenta oleju:  Liebherr MD1-36-130
Zalecenie producenta oleju:  MAN 324 Typ SNF
Zalecenie producenta oleju:  MB 326.3
Zalecenie producenta oleju:  MTU MTL 5048
Zalecenie producenta oleju:  Renault Type D
Specyfikacja:  SAE J1034
Zalecenie producenta oleju:  STJLR 651.5003
Zalecenie producenta oleju:  Volvo VCS
Zalecenie producenta oleju:  VW TL-774 D (G12)
Zalecenie producenta oleju:  VW TL-774 F (G12+)
Do 100 dni na zwrot
69,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze