Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET do Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie)

Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia SWAG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia HELLA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) HELLA
Układ Chłodzenia VALEO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) VALEO
Układ Chłodzenia AJUSA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia AKS DASIS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AVA COOLING SYSTEMS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Układ Chłodzenia BIRTH Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) BIRTH
Układ Chłodzenia BOSCH Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia CASTROL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) CASTROL
Układ Chłodzenia DAYCO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DIEDERICHS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) DIEDERICHS
Układ Chłodzenia DOLZ Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) DOLZ
Układ Chłodzenia ELRING Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia EPS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia ESEN SKV Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) ESEN SKV
Układ Chłodzenia EUROL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia FACET Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia FAST Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) FAST
Układ Chłodzenia GATES Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia GK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia GRAF Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) GRAF
Układ Chłodzenia HEPU Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia KAWE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) KAWE
Układ Chłodzenia KW Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia KWP Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Chłodzenia MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Układ Chłodzenia MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia METELLI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MEYLE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MEYLE
Układ Chłodzenia MOTORAD Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia NISSENS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia NTY Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) NTY
Układ Chłodzenia OEM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) OEM
Układ Chłodzenia OPTIBELT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) OPTIBELT
Układ Chłodzenia ORLEN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) ORLEN
Układ Chłodzenia PIERBURG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia PRASCO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) PRASCO
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RAVENOL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) RAVENOL
Układ Chłodzenia RUVILLE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SCT - MANNOL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) SCT - MANNOL
Układ Chłodzenia THERMOTEC Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRISCAN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia VALVOLINE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) VALVOLINE
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia VEMA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) VEMA
Układ Chłodzenia VEMO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:CALORSTAT BY VERNET

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CALORSTAT BY VERNET
5.0 (1)
Kod produktu:
RC0160
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CALORSTAT BY VERNET
Kod:
RC0160
Jednostka:
szt
Cisnienie [bar]:  1,4
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CALORSTAT BY VERNET
5.0 (3)
Kod produktu:
WS3086
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CALORSTAT BY VERNET
Kod:
WS3086
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  9 mm
Ilość połączeń:  2
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze