Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia IPARTS do Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09)

Układ Chłodzenia IPARTS Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) IPARTS
Układ Chłodzenia BORYGO Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) BORYGO
Układ Chłodzenia K2 Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) K2
Układ Chłodzenia PRESTONE Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) PRESTONE
Układ Chłodzenia BEHR THERMOT-TRONIK Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) BEHR THERMOT-TRONIK
Układ Chłodzenia ERA Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) ERA
Układ Chłodzenia GATES Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) GATES
Układ Chłodzenia KAMOKA Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) KAMOKA
Układ Chłodzenia MAHLE ORIGINAL Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) MAHLE ORIGINAL
Układ Chłodzenia ACKOJA Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) ACKOJA
Układ Chłodzenia AISIN Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) AISIN
Układ Chłodzenia AKRON-MALÒ Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) AKRON-MALÒ
Układ Chłodzenia AKS DASIS Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AVA COOLING SYSTEMS Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) AVA COOLING SYSTEMS
Układ Chłodzenia BG AUTOMOTIVE LTD. Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Chłodzenia BORG & BECK Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) BORG & BECK
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia COMMA Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) COMMA
Układ Chłodzenia DELPHI Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) DELPHI
Układ Chłodzenia DOLZ Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) DOLZ
Układ Chłodzenia DR!VE+ Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) DR!VE+
Układ Chłodzenia EFI AUTOMOTIVE Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) EFI AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia EUROL Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) EUROL
Układ Chłodzenia FUCHS Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) FUCHS
Układ Chłodzenia KAGER Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) KAGER
Układ Chłodzenia LIQUI MOLY Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) LIQUI MOLY
Układ Chłodzenia LUCAS Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) LUCAS
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia METALCAUCHO Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) METALCAUCHO
Układ Chłodzenia NPS Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) NPS
Układ Chłodzenia PETROFF Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) PETROFF
Układ Chłodzenia PROTECHNIC Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) PROTECHNIC
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia TRICLO Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) TRICLO
Układ Chłodzenia VALEO Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) VALEO
Układ Chłodzenia VEMO Mg MAESTRO 2.0 Turbo liftback 152KM, 112kW, benzyna (1988.10 - 1990.09) VEMO
Producent:IPARTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PLYN1G11
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
PLYN1G11
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  ASTM D3306
Zalecenie producenta oleju:  BS 6580
Do 100 dni na zwrot
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PLYN5G11
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
PLYN5G11
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  ASTM D3306
Zalecenie producenta oleju:  BS 6580
Do 100 dni na zwrot
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze