Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia METELLI do Nissan PATHFINDER IV (R52) 3.5 SUV 258KM, 190kW, benzyna (2013.10 - obecnie)

Układ Chłodzenia VALEO Nissan PATHFINDER IV (R52) 3.5 SUV 258KM, 190kW, benzyna (2013.10 - obecnie) VALEO
Układ Chłodzenia ASHIKA Nissan PATHFINDER IV (R52) 3.5 SUV 258KM, 190kW, benzyna (2013.10 - obecnie) ASHIKA
Układ Chłodzenia ELRING Nissan PATHFINDER IV (R52) 3.5 SUV 258KM, 190kW, benzyna (2013.10 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia AJUSA Nissan PATHFINDER IV (R52) 3.5 SUV 258KM, 190kW, benzyna (2013.10 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Nissan PATHFINDER IV (R52) 3.5 SUV 258KM, 190kW, benzyna (2013.10 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia GRAF Nissan PATHFINDER IV (R52) 3.5 SUV 258KM, 190kW, benzyna (2013.10 - obecnie) GRAF
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS JAKOPARTS Nissan PATHFINDER IV (R52) 3.5 SUV 258KM, 190kW, benzyna (2013.10 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Chłodzenia JAPANPARTS Nissan PATHFINDER IV (R52) 3.5 SUV 258KM, 190kW, benzyna (2013.10 - obecnie) JAPANPARTS
Układ Chłodzenia JAPKO Nissan PATHFINDER IV (R52) 3.5 SUV 258KM, 190kW, benzyna (2013.10 - obecnie) JAPKO
Układ Chłodzenia KWP Nissan PATHFINDER IV (R52) 3.5 SUV 258KM, 190kW, benzyna (2013.10 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia METELLI Nissan PATHFINDER IV (R52) 3.5 SUV 258KM, 190kW, benzyna (2013.10 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia MOTORAD Nissan PATHFINDER IV (R52) 3.5 SUV 258KM, 190kW, benzyna (2013.10 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia NPS Nissan PATHFINDER IV (R52) 3.5 SUV 258KM, 190kW, benzyna (2013.10 - obecnie) NPS
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Nissan PATHFINDER IV (R52) 3.5 SUV 258KM, 190kW, benzyna (2013.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Producent:METELLI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METELLI
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
24-1287
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
24-1287
Jednostka:
szt
Materiał wirnika pompy wody:  Blacha stalowa
Wykonanie pompy wodnej:  Dla napędu paskiem rozrządu
Tryb pracy:  Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Średnica koła łopatkowego:  75,8
Ilość zębów:  31
Do 100 dni na zwrot
221,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze