Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia AJUSA do Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11)

Układ Chłodzenia AJUSA Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) AJUSA
Układ Chłodzenia AKS DASIS Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AVA COOLING SYSTEMS Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) AVA COOLING SYSTEMS
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia GK Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) GK
Układ Chłodzenia GRAF Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) GRAF
Układ Chłodzenia HEPU Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) HEPU
Układ Chłodzenia KWP Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) KWP
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia METELLI Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) METELLI
Układ Chłodzenia VALEO Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) VALEO
Producent:AJUSA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AJUSA
0 (0)
Kod produktu:
00512300
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
00512300
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze