Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia WAHLER do Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10)

Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia GATES Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) GATES
Układ Chłodzenia WAHLER Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) WAHLER
Układ Chłodzenia AISIN Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) AISIN
Układ Chłodzenia AKRON-MALÒ Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) AKRON-MALÒ
Układ Chłodzenia AKS DASIS Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AVA COOLING SYSTEMS Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) AVA COOLING SYSTEMS
Układ Chłodzenia BEHR HELLA SERVICE Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) BEHR HELLA SERVICE
Układ Chłodzenia BEHR THERMOT-TRONIK Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) BEHR THERMOT-TRONIK
Układ Chłodzenia BORG & BECK Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BORSEHUNG Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) BORSEHUNG
Układ Chłodzenia DENCKERMANN Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) DENCKERMANN
Układ Chłodzenia DOLZ Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) DOLZ
Układ Chłodzenia DR!VE+ Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) DR!VE+
Układ Chłodzenia DT Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) DT
Układ Chłodzenia ERA Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) ERA
Układ Chłodzenia FAE Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) FAE
Układ Chłodzenia GK Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) GK
Układ Chłodzenia GRAF Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) GRAF
Układ Chłodzenia HEPU Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) HEPU
Układ Chłodzenia KLOKKERHOLM Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) KLOKKERHOLM
Układ Chłodzenia KWP Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) KWP
Układ Chłodzenia MAHLE ORIGINAL Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) MAHLE ORIGINAL
Układ Chłodzenia METELLI Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) METELLI
Układ Chłodzenia NISSENS Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) NISSENS
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia PROTECHNIC Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) PROTECHNIC
Układ Chłodzenia TRICLO Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) TRICLO
Układ Chłodzenia TRISCAN Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) TRISCAN
Układ Chłodzenia VAICO Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) VAICO
Układ Chłodzenia VALEO Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) VALEO
Układ Chłodzenia VIKA Skoda RAPID (120G, 130G, 135G) 1.3 (130G) coupe 53KM, 39kW, benzyna (1987.08 - 1991.10) VIKA
Producent:WAHLER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
WAHLER
4.4 (16)
Kod produktu:
3032.80
dostępny
4.4 (16)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
WAHLER
Kod:
3032.80
Jednostka:
szt
Temperatura otwarcia [°c]:  80
Średnica 1 [mm]:  60
Do 100 dni na zwrot
49,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze