Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia VEMO do Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV sedan 238KM, 175kW, elektryczny (2019.04 - obecnie)

Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV sedan 238KM, 175kW, elektryczny (2019.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia MAXGEAR Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV sedan 238KM, 175kW, elektryczny (2019.04 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia SWAG Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV sedan 238KM, 175kW, elektryczny (2019.04 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia AKS DASIS Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV sedan 238KM, 175kW, elektryczny (2019.04 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia CASTROL Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV sedan 238KM, 175kW, elektryczny (2019.04 - obecnie) CASTROL
Układ Chłodzenia EUROL Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV sedan 238KM, 175kW, elektryczny (2019.04 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia GATES Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV sedan 238KM, 175kW, elektryczny (2019.04 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia HART Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV sedan 238KM, 175kW, elektryczny (2019.04 - obecnie) HART
Układ Chłodzenia METZGER Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV sedan 238KM, 175kW, elektryczny (2019.04 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia NISSENS Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV sedan 238KM, 175kW, elektryczny (2019.04 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV sedan 238KM, 175kW, elektryczny (2019.04 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV sedan 238KM, 175kW, elektryczny (2019.04 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia PIERBURG Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV sedan 238KM, 175kW, elektryczny (2019.04 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia PRASCO Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV sedan 238KM, 175kW, elektryczny (2019.04 - obecnie) PRASCO
Układ Chłodzenia RAVENOL Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV sedan 238KM, 175kW, elektryczny (2019.04 - obecnie) RAVENOL
Układ Chłodzenia VAICO Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV sedan 238KM, 175kW, elektryczny (2019.04 - obecnie) VAICO
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV sedan 238KM, 175kW, elektryczny (2019.04 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia VEMO Tesla MODEL 3 (5YJ3) EV sedan 238KM, 175kW, elektryczny (2019.04 - obecnie) VEMO
Producent:VEMO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
0 (0)
Kod produktu:
V58-16-0006
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V58-16-0006
Tryb pracy:  Elektryczny
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Dla numeru OE:  1097015-00-M
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze