Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia EPS do Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie)

Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia GATES Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia EPS Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia KAMOKA Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) KAMOKA
Układ Chłodzenia VAICO Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) VAICO
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia ELRING Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia MAHLE ORIGINAL Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Układ Chłodzenia NISSENS Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia AJUSA Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia AKS DASIS Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia ASHIKA Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) ASHIKA
Układ Chłodzenia BLUE PRINT Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Chłodzenia BORG & BECK Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BORGWARNER (WAHLER) Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) BORGWARNER (WAHLER)
Układ Chłodzenia CONTITECH Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) CONTITECH
Układ Chłodzenia DAYCO Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia ERA Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) ERA
Układ Chłodzenia EUROL Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia FACET Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia FAST Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) FAST
Układ Chłodzenia FRIGAIR Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) FRIGAIR
Układ Chłodzenia GK Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia HELLA Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) HELLA
Układ Chłodzenia HEPU Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS JAKOPARTS Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Chłodzenia HOFFER Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) HOFFER
Układ Chłodzenia INA Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) INA
Układ Chłodzenia KW Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia KWP Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia MAXGEAR Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia MEAT & DORIA Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Chłodzenia METZGER Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MEYLE Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) MEYLE
Układ Chłodzenia MOTORAD Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia MOTUL Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia NRF Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia NTY Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) NTY
Układ Chłodzenia PIERBURG Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SKF Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) SKF
Układ Chłodzenia SWAG Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia TRISCAN Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia VALEO Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) VALEO
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia VEMO Volvo S60 III (224) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 405KM, 298kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.02 - obecnie) VEMO
Producent:EPS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EPS
0 (0)
Kod produktu:
1.830.323
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.830.323
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Rozmiar klucza:  19
Do 100 dni na zwrot
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EPS
0 (0)
Kod produktu:
1.830.346
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.830.346
Jednostka:
szt
Dla numeru artykułu:  7.8846
Do 100 dni na zwrot
78,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EPS
5.0 (1)
Kod produktu:
1.880.974
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.880.974
Jednostka:
szt
Temperatura otwarcia [°c]:  90
Rodzaj koprusu:  Bez obudowy
Zawiera numeru artykułu:  1.890.738
Do 100 dni na zwrot
126,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze