Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET do Volvo XC40 (536) 2.0 B4 Mild-Hybrid AWD SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie)

Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Volvo XC40 (536) 2.0 B4 Mild-Hybrid AWD SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia MAXGEAR Volvo XC40 (536) 2.0 B4 Mild-Hybrid AWD SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia SWAG Volvo XC40 (536) 2.0 B4 Mild-Hybrid AWD SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia GATES Volvo XC40 (536) 2.0 B4 Mild-Hybrid AWD SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Volvo XC40 (536) 2.0 B4 Mild-Hybrid AWD SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia ELRING Volvo XC40 (536) 2.0 B4 Mild-Hybrid AWD SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia AJUSA Volvo XC40 (536) 2.0 B4 Mild-Hybrid AWD SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia ASHIKA Volvo XC40 (536) 2.0 B4 Mild-Hybrid AWD SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) ASHIKA
Układ Chłodzenia DAYCO Volvo XC40 (536) 2.0 B4 Mild-Hybrid AWD SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo XC40 (536) 2.0 B4 Mild-Hybrid AWD SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia EPS Volvo XC40 (536) 2.0 B4 Mild-Hybrid AWD SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia FACET Volvo XC40 (536) 2.0 B4 Mild-Hybrid AWD SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia GK Volvo XC40 (536) 2.0 B4 Mild-Hybrid AWD SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia GRAF Volvo XC40 (536) 2.0 B4 Mild-Hybrid AWD SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) GRAF
Układ Chłodzenia HEPU Volvo XC40 (536) 2.0 B4 Mild-Hybrid AWD SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia KW Volvo XC40 (536) 2.0 B4 Mild-Hybrid AWD SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia KWP Volvo XC40 (536) 2.0 B4 Mild-Hybrid AWD SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia MAHLE ORIGINAL Volvo XC40 (536) 2.0 B4 Mild-Hybrid AWD SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Układ Chłodzenia METELLI Volvo XC40 (536) 2.0 B4 Mild-Hybrid AWD SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) METELLI
Układ Chłodzenia MOTORAD Volvo XC40 (536) 2.0 B4 Mild-Hybrid AWD SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Volvo XC40 (536) 2.0 B4 Mild-Hybrid AWD SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia SALERI SIL Volvo XC40 (536) 2.0 B4 Mild-Hybrid AWD SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia THERMOTEC Volvo XC40 (536) 2.0 B4 Mild-Hybrid AWD SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRISCAN Volvo XC40 (536) 2.0 B4 Mild-Hybrid AWD SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) TRISCAN
Producent:CALORSTAT BY VERNET

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CALORSTAT BY VERNET
5.0 (1)
Kod produktu:
RC0150
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CALORSTAT BY VERNET
Kod:
RC0150
Jednostka:
szt
Cisnienie [bar]:  1,45
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze