Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia DAYCO do Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) GTI liftback 207KM, 152kW, benzyna (2021.04 - obecnie)

Układ Chłodzenia TOPRAN Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) GTI liftback 207KM, 152kW, benzyna (2021.04 - obecnie) TOPRAN
Układ Chłodzenia EPS Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) GTI liftback 207KM, 152kW, benzyna (2021.04 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia FACET Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) GTI liftback 207KM, 152kW, benzyna (2021.04 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia METZGER Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) GTI liftback 207KM, 152kW, benzyna (2021.04 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia AUTOMEGA Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) GTI liftback 207KM, 152kW, benzyna (2021.04 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Chłodzenia BIRTH Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) GTI liftback 207KM, 152kW, benzyna (2021.04 - obecnie) BIRTH
Układ Chłodzenia BORG & BECK Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) GTI liftback 207KM, 152kW, benzyna (2021.04 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia DAYCO Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) GTI liftback 207KM, 152kW, benzyna (2021.04 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia EUROL Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) GTI liftback 207KM, 152kW, benzyna (2021.04 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia GATES Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) GTI liftback 207KM, 152kW, benzyna (2021.04 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia HART Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) GTI liftback 207KM, 152kW, benzyna (2021.04 - obecnie) HART
Układ Chłodzenia JP GROUP Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) GTI liftback 207KM, 152kW, benzyna (2021.04 - obecnie) JP GROUP
Układ Chłodzenia KW Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) GTI liftback 207KM, 152kW, benzyna (2021.04 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia KWP Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) GTI liftback 207KM, 152kW, benzyna (2021.04 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia MOTORAD Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) GTI liftback 207KM, 152kW, benzyna (2021.04 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia NISSENS Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) GTI liftback 207KM, 152kW, benzyna (2021.04 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) GTI liftback 207KM, 152kW, benzyna (2021.04 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) GTI liftback 207KM, 152kW, benzyna (2021.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) GTI liftback 207KM, 152kW, benzyna (2021.04 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia THERMOTEC Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) GTI liftback 207KM, 152kW, benzyna (2021.04 - obecnie) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRICLO Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) GTI liftback 207KM, 152kW, benzyna (2021.04 - obecnie) TRICLO
Układ Chłodzenia VALEO Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) GTI liftback 207KM, 152kW, benzyna (2021.04 - obecnie) VALEO
Układ Chłodzenia VALVOLINE Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) GTI liftback 207KM, 152kW, benzyna (2021.04 - obecnie) VALVOLINE
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) GTI liftback 207KM, 152kW, benzyna (2021.04 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia VEMA Vw POLO VI (AW1, BZ1, AE1) GTI liftback 207KM, 152kW, benzyna (2021.04 - obecnie) VEMA
Producent:DAYCO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DAYCO
0 (0)
Kod produktu:
DRC057
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DAYCO
Kod:
DRC057
Cisnienie [bar]:  1,6
Do 100 dni na zwrot
DAYCO
5.0 (7)
Kod produktu:
DP1950
niedostępny
5.0 (7)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DAYCO
Kod:
DP1950
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Termostat wbudowany w pompę wodną
Ciężar [kg]:  0,4
Do 100 dni na zwrot
DAYCO
5.0 (7)
Kod produktu:
DP886
niedostępny
5.0 (7)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DAYCO
Kod:
DP886
Ciężar [kg]:  0,6
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze