Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator MONROE R3728

4.9 (124 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
R3728
Amortyzator MONROE R3728
  • Amortyzator MONROE R3728 - fot.1
  • Amortyzator MONROE R3728 - fot.2
  • Amortyzator MONROE R3728 - fot.3
  • Amortyzator MONROE R3728 - fot.4
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

114,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
MONROE
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie:
z tyłu
EAN:
5412096475948
Rodzaj amortyzatorów:
Olejowy

Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.

Dowiedz się więcej

Typ amortyzatora:
Amortyzator podtrzymujący sprężynowy
System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

Sposób mocowania amortyzatora:
Dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Ciężar [kg]:
2,200
Otwór o śr[mm]:
25,4
Maks. długożć [mm]:
636
Min. długość [mm]:
423
Gwarancja:
5 lat gwarancji
Średnica korbowodu [mm]:
11
Numer artykułu zalecanego dodatku:
MK133
Numer artykułu zalecanego dodatku:
PK017
Długożć opakowania [cm]:
62
Szerokość opakowania [cm]:
13,8
Wysokość opakowania [cm]:
13,8
Numer taryfy celnej:
87088035
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Amortyzator R3728 firmy MONROE

Parametry:
  • Rodzaj amortyzatorów: Olejowy
  • Typ amortyzatora: Amortyzator podtrzymujący sprężynowy
  • System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
  • Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
  • Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
  • Ciężar [kg]: 2,200
  • Otwór o śr[mm]: 25,4
  • Maks. długożć [mm]: 636
  • Min. długość [mm]: 423
  • Gwarancja: 5 lat gwarancji
  • Średnica korbowodu [mm]: 11
  • Numer artykułu zalecanego dodatku: MK133
  • Numer artykułu zalecanego dodatku: PK017
  • Długożć opakowania [cm]: 62
  • Szerokość opakowania [cm]: 13,8
  • Wysokość opakowania [cm]: 13,8
  • Numer taryfy celnej: 87088035
Tył Olejowy

Opinie

Średnia ocena:
4.9 (124 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Amortyzator MONROE R3728

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Góral

(13.01.2015)

5.0
Porządne amortyzatory, polecam zakup części monroe

Opinia wystawiona dla Amortyzator MONROE R3728

Poznaj opinie o produktach MONROE w kategorii Amortyzator

KUBA

(06.06.2024)

5.0
Wszystko,,OK" poleam!!!!!

Opinia wystawiona dla Amortyzator MONROE G8621

sga

(22.01.2023)

5.0
tak jak napisali...

Opinia wystawiona dla Amortyzator MONROE G1057

SebastianR.

(09.12.2022)

5.0
Tlumienie 5/5 Poziomowanie po progach, chamowaniu itp 5/5

Opinia wystawiona dla Amortyzator MONROE 16731

Numery OEM

Szukaj zamienników dla R3728 po numerze OEM

Producent Numery OEM
4U Autopa 19355VV
ACEMARK 104438
ACEMARK 104480
ACEMARK 104890
ACEMARK 105103
AL-KO 100290
AL-KO 106950
AL-KO 106953
AL-KO 108353
AL-KO 1695
AL-KO 1695G
AL-KO 810031
ASAM 70473
ASHIKA MA-00493
ASHIKA MA-00508
ASHIKA MA-00511
ASHIKA MA-00548
ASHUKI PAL9-0035
AUGER 20752
AUTOMEGA 110096710
AUTOMOTOR PSG6077
BENDIX 060406HB
BILSTEIN 19-019741
BILSTEIN 19-019963
BILSTEIN BNE-1974
BILSTEIN BNE-1996
BILSTEIN BTE-6219
BOGE 26-528-0
BOGE 27-215-0
BOGE 27-215-1
BOGE 27-528-F
BOGE 27-G53-F
BOGE 27-P98-A
BSG BSG 90-300-013
DENCKERMAN DSC001G
DENCKERMAN DSC001O
DIEDERICHS 9970081
DIEDERICHS 9970092
DJ PARTS DS1950HT
ESEN SKV 32SKV154
EUROREPAR 1623320780
EUROREPAR 1623320980
FENOX A12004
FERRON TOP08540089
FISPA F220G1350
FORCETECH N6211540
G.U.D. GSA343191
GABRIEL 51022
GABRIEL 51263
GABRIEL G51022
GABRIEL G51206
GABRIEL G51263
GOLD 8430085
GOLD 9430085
GOLD 9431005
GOLD 9431463
HBJAKOPART J4320802
JAPANPAR MM-00493
JAPANPAR MM-00508
JAPANPAR MM-00511
JAPANPAR MM-00548
JAPKO MJ00493
JAPKO MJ00508
JAPKO MJ00511
JAPKO MJ00548
JPG 1152100200
JPG 1152100500
JPG 1152107800
KAGER 81-0007
KAMOKA 2000977
KAMOKA 20443031W
KAVO PARTS SSA-10296
KAWE 8705 29209
KLAXCAR 46111z
KONI 80-2542SPORT
KONI 80-2587SPORT
KONI 80-2761
KONI 80-2761SPORT
KONI 8041-1108SPORT
KONI 8045-1083
KONI 8050-1001
KONI 8050-1007
KONI 8050-1008
KONI 8050-1018
KRAFT AUTO 4010220
KRAFT AUTO 4010230
KYB 343191
KYB 343258
KYB 443235
KYB 443800
LTM C26053
LTM C26077
LTM D26053
LTM D26077
MAG 351416070000
MAG 351473080000
MAGNUM T AGW028MT
MAGNUM T AHW023MT
MAGNUM T AHW026MT
MAGNUM T AHW028MT
MANDO MSS015486
MAPCO 20752
MAPCO 20752/2
MAXGEAR 11-0199
MDR MSH-700493
MDR MSH-700508
MDR MSH-700511
MDR MSH-700548
MEYLE 126 715 0005
MEYLE 126 725 0002
MEYLE 126 725 0055
MGA AM5010
MGA AM5010H
MGA AM5126
MGA AM5678H
MONROE AU 23976
MONROE AU E1328
MONROE AU R3728
MONROE 23976
MONROE E1008
MONROE E1328
MONROE R3728
MONROE S1008
MS 105739-PCS-MS
MS 105740-PCS-MS
MS 16K003202
MS 16K003204
NK 60991695
NK 63991695
NK 63991835
OCAP 82214RU
OCAP 82402RU
OPENPARTS SAB8116.32
OPENPARTS SAB8488.32
OPTIMAL A-16229H
OPTIMAL A-1695G
OPTIMAL A-1695H
OPTIMAL A-1835G
OSSCA 00512
OSSCA 09533
Omnicraft 2166174
Omnicraft 2166192
PATRON PSA343191
PEMEBLA JAPMM-00493
PEMEBLA JAPMM-00508
PEMEBLA JAPMM-00511
PEMEBLA JAPMM-00548
PROFIT 2001-0433
PROFIT 2002-0490
QH BENELUX 179309
QH BENELUX 179330
QUINTON HA 127309
QUINTON HA 179309
QUINTON HA QAG179309
RECORD FR. 00512
SACHS 105 739
SACHS 105 740
SACHS 105 769
SACHS 310 382
SACHS 318 813
SCT Z 1695
SEAT 191513033
SEAT 191513033D
SEAT 1H0513031
SEAT 1H0513031D
SEAT 1L0513031B
SEAT 1L0513033
SEAT 1L0513033A
SEAT 1L0513033B
SEAT 1L0513033C
SEAT 1L0513033D
SEAT 1L0513033E
SEAT 1L0513033L
SIAAM 354952G
SIAAM 359360G
SIDAT F220G1350
STARLINE TL A00011.2
STATIM A.062
STELLOX 3112-0004-SX
STELLOX 3212-0055-SX
TOOR SG54140
TOOR SG59080
TOPRAN 103 059
TRADEXFRAN 5000343191
TRIALLI AG 18517
TRIALLI AH 18517
TRISCAN 8705 29209
TRW JGS151S
TRW JGS151T
TRW JGS181S
TRW JGS181T
TRW JHS181S
VAICO V10-1751
VAICO V10-4257
VITAL SUSP 101174.0
VITAL SUSP 111174.0
VITAL SUSP 111175.0
VITAL SUSP 201174
VITAL SUSP 211174
VITAL SUSP 211175
VW 191513033
VW 191513033A
VW 191513033C
VW 191513033D
VW 191513033E
VW 191513033H
VW 191513033J
VW 191513033M
VW 1H0513031
VW 1H0513031D
VW 1H0513031EL
VW 1H0513031F
VW 1H0513031G
VW 1H0513031R
VW 1H0513031S
VW 1HM513031B
WXQP 360887
WXQP 360899
WXQP 360909
WXQP 50993
ZASTA 46617466
vika 45130713101
vika 55131097401
vika 55131098901
vika 55131153901

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator R3728 pasuje do Twojego auta

 

SEAT

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

YUGO

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1595,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1471,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1122,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Zalane auto. Co zrobić? Jakie mogą być skutki zalania samochodu?

Auto zalane po powodzi? Najważniejsze w takiej sytuacji są pierwsze kroki ratunkowe, co nie znaczy, że zalany samochód uda się w ogóle uratować

Zalanie samochodu to jeden z najczarniejszych scenariuszy, a dla kierowcy sytuacja wyjątkowo stresująca. Woda w pojeździe może wyrządzić poważne szkody, zarówno w układach mechanicznych, jak i elektronicznych. Zalanie auta zawsze prowadzi do kosztownych napraw i – co gorsza – nawet one nie gwarantują sukcesu. Jakie są skutki zalania samochodu? Co robić, gdy do tego dojdzie?

czytaj więcej >
Barum Bravuris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Bravuris 5HM. Na suchym ciche i trwałe, na mokrym już nie takie Bravuris

Czeskie opony samochodowe mają w Polsce niezłą opinię i z reguły jest to opinia zasłużona. Opony Barum Bravuris 5HM również uznawane są za co najmniej dobre, jednak przed ich wyborem każdy z Was koniecznie powinien dobrze poznać ich charakterystykę. Dlaczego? Co może Was w tych oponach nieźle zaskoczyć?

czytaj więcej >
Technologia XTL w olejach silnikowych Fuchs. TOP5 zalet tej unikatowej technologii

Czym jest technologia XTL stosowana w olejach silnikowych Fuchs? TOP 5 zalet tej unikatowej i wciąż jeszcze mało znanej technologii

Marka Fuchs – producent zyskujących na popularności olejów silnikowych – znana jest ze swoich innowacyjnych rozwiązań. Jedną z ważniejszych dla niej innowacji było wprowadzenie na rynek technologii XTL, która zrewolucjonizowała standardy w branży olejowej. Czym jest ta technologia? Jak przedstawia się nasze TOP 5 zalet wynikających z jej stosowania?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

MONROE

Monroe to uznany producent części samochodowych. Najlepiej znany jest z produkcji wysokiej klasy amortyzatorów, cenionych za skuteczne łagodzenie wibracji i wstrząsów, ale również za wyjątkową wytrzymałość. Niemal od początku istnienia, firma produkuje amortyzatory, co pozwoliło zebrać ogromne doświadczenie oraz wypracować wydajne procedury, a także opracować skuteczne procesy produkcyjne. Już w 1926 roku pojawiły się pierwsze amortyzatory Monroe, które do dzisiaj są cenione przez kierowców i fachowców z całego świata.

Dzisiaj oferta firmy Monroe jest o wiele bogatsza, niż w początkach działalności. Flagowymi produktami wciąż pozostają amortyzatory, jednak asortyment uzupełniają również inne części zawieszenia. Są to m.in. sprężyny, stabilizatory oraz zestawy mocowań. Ponadto, producent poszerza swoją ofertę, dołączając do niej podzespoły z innych kategorii. W asortymencie marki Monroe znajdują się dzisiaj między innymi drążki kierownicze, tuleje czy przeguby.

Monroe to marka dobrze znana na rynku części zamiennych. Tysiące referencji sprawiają, że firma należy dziś z pewnością do liderów tego obszaru rynku. Z pewnością na popularność części zamiennych Monroe ogromny wpływ ma również wysoka jakość tych elementów. Przynajmniej częściowo wynika ona z faktu, że części zamienne powstają na tych samych liniach produkcyjnych, co oryginalne części przeznaczone do pierwszego montażu. Producent części samochodowych Monroe jest bowiem dostawcą dla takich producentów, jak Citroen, BMW czy Toyota.

Cechy Części

Amortyzator olejowy
Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.
Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze