Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator SACHS 290 168

4.8 (123 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
290 168
Amortyzator SACHS 290 168
  • Amortyzator SACHS 290 168 - fot.1
  • Amortyzator SACHS 290 168 - fot.2
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 314,00 zł
160,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
SACHS
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie:
z tyłu
EAN:
4013872362646
Typ amortyzatora:
Rozpórka zawieszenia

Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dowiedz się więcej

Parametr:
S32X231
Sposób mocowania amortyzatora:
Górne oko
Sposób mocowania amortyzatora:
Dolne oko
Rodzaj amortyzatorów:
Olejowy

Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.

Dowiedz się więcej

System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Amortyzator 290 168 firmy SACHS

Parametry:
  • Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
  • Parametr: S32X231
  • Sposób mocowania amortyzatora: Górne oko
  • Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
  • Rodzaj amortyzatorów: Olejowy
  • System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
Widok karty produktu w PDF: Amortyzator SACHS 290 168
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
4.8 (123 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Amortyzator SACHS 290 168

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach SACHS w kategorii Amortyzator

Grzegorz

(04.06.2023)

5.0
Po awaryjnej sytuacji jaką było pęknięcie amortyzatora postawiłem na markę, z którą już zetknąłem się wcześniej - Sachs. Amortyzatory w moim Volvo mogłem wymienić samemu. Fajne uczucie pomajstrować coś i naprawić - POLECAM. Amortyzatory spisują się bardzo dobrze - auto na drodze zachowuje się bardzo dobrze. Polecam tym, którzy potrzebują sprawdzonego rozwiązania bez udziwnień - "po prostu ma być bardzo dobrze"...

Opinia wystawiona dla Amortyzator SACHS 317 339

Mikołaj

(11.08.2020)

5.0

W nowo kupionym bardzo okazyjnie aucie szybko okazało się, że amortyzaotry do wymiany. Postawiłem na znaną mi markę Sachs - nie powiem żebym mógł się do czegoś przyczepić. Wiadomo, że za jakiś czas znowu pójdą na przegląd, ale jak na razie jakość jazdy super.

Opinia wystawiona dla Amortyzator SACHS 311 751

Znawca

(13.02.2020)

5.0

Amortyzator SACHS to najlepszy amor do BMW 3, z tego co kojarzę był wsadzany nawet jako oryginał. Więc w tym modelu jak ktoś wymienia to tylko te amory.

Opinia wystawiona dla Amortyzator SACHS 556 884

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 290 168 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BOGE 32-H44-0
GABRIEL G63546
HAVAM KS8350
KYB 445053
MONROE D4469
NISSA 56210-01J00
NISSA 56210-01J25
NISSA 56210-21J00
NISSA 56210-21J25
NISSA 56210-22J00
NISSA 56210-22J25
SACHS 38 1700 290 168
SACHS 38 1700 290 169
TOKIC 4090

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator 290 168 pasuje do Twojego auta

 

NISSAN

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Prawidłowa temperatura silnika. Jaki zakres temperatur dla benzyny i diesla?

Ile wynosi prawidłowa temperatura silnika? Jaki jest zakres idealnych temperatur dla silników benzynowych, ale jaki dla diesli?

Wszystkie silniki spalinowe to nic innego jak piece napędzane płynnym paliwem. Tak jak w każdym piecu, również i w nich proces spalania zachodzi w pełni i prawidłowo wyłącznie w określonych zakresach temperatur. Jeśli będą za zimne, paliwo nie będzie efektywnie spalane, zbyt gorące grożą z kolei przegrzaniem i awarią. Jakie są te zakresy temperatur dla silników spalinowych? Jaką temperaturę powinien mieć diesel, a jaką silnik benzynowy?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Które opony zimowe wybrać na sezon zimowy 2024/2025?

Jakie opony zimowe warto wybrać na sezon 2024/2025? TOP 5 godnych polecenia zimówek, które znajdziecie w ofercie iParts.pl

Zima przełomu 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a to oznacza, że czas już pomyśleć nad odpowiednimi zimówkami. Ich wybór – wybór opon zimowych – jak zwykle jest kluczowy dla bezpieczeństwa i komfortu jazdy w trudnych, zimowych warunkach atmosferycznych. Na co więc warto się zdecydować? Jakie opony zimowe z oferty iParts.pl warte są polecenia i czym wyróżniają się na tle konkurencji?

czytaj więcej >
Ranking opon wielosezonowych 2024. TOP 10 modeli całorocznych polecanych przez iParts.pl

Ranking opon wielosezonowych 2024. TOP 10 modeli całorocznych polecanych przez iParts.pl

Doświadczenia i opinie zebrane w ciągu kończącego się pomału 2024 roku pozwalają nam tworzyć rankingi najlepszych produktów, jakie znajdziecie w naszym sklepie iParts.pl. Ten konkretny ranking opon wielosezonowych dotyczy roku 2024, jednak z pewnością przyda się każdemu, kto planuje zakup opon całorocznych tak samo w tym, jak i w przyszłym roku. Poznajcie 10 wybranych modeli opon całorocznych, wśród których z całą pewnością znajdziecie coś dla siebie.

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

SACHS

Sachs jest wiodącą międzynarodową firmą motoryzacyjną, wchodzącą w skład światowych liderów w produkcji części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Jakość części jest podyktowana nieustannym dążeniem firmy do przekraczania oczekiwań współczesnego rynku motoryzacyjnego.

Technologie tej marki na przestrzeni lat przeszły liczne testy, kontrole jakościowe i nieustannie ulegają regularnemu rozwojowi. Obecnie centra badawcze, zakłady produkcyjne i magazyny przedsiębiorstwa znajdują się w ponad 20 krajach na różnych kontynentach, co pozwala na produkcję i dystrybucję części zamiennych na skalę globalną.

Firma Sachs jest jednym z wiodących dostawców części samochodowych dla największych europejskich i japońskich producentów samochodów. Takie popularne marki samochodów jak AUDI, BMW, Mercedes, VW, Skoda, Seat, Mazda, Hyundai, Toyota, Kia, Honda i Nissan wyposaża się w części Sachs na pierwszym montażu fabrycznym. Poza tym koncern oferuje części zamienne dedykowane na rynek wtórny.

Podczas produkcji części zamiennych, firma Sachs kładzie ogromny nacisk na bezpieczeństwo, co potwierdza międzynarodowy certyfikat jakości ISO 9001/02. Dlatego części samochodowe tej marki posiadają najlepsze parametry techniczne. Katalog Sachs zawiera ponad 100 tysięcy części zamiennych.

„Sachs” zazwyczaj odnosi się do ZF Sachs, która jest częścią większej Grupy ZF, będącej globalną firmą technologiczną specjalizującą się w technologii układów napędowych i podwozi, a także technologii bezpieczeństwa aktywnego i pasywnego. ZF Sachs jest znana z produkcji różnych komponentów i systemów, w tym:

Komponenty samochodowe: ZF Sachs produkuje szeroką gamę części samochodowych, takich jak amortyzatory, sprężyny zawieszenia, sprzęgła, koła dwumasowe, układy zawieszenia i inne elementy układu napędowego. Są one znane ze swojej jakości i są często wykorzystywane przez różnych producentów pojazdów jako oryginalne wyposażenie.

Komponenty motocyklowe: ZF Sachs produkuje również komponenty do motocykli, w tym układy zawieszenia i sprzęgła.

Komponenty przemysłowe: ZF Sachs dostarcza rozwiązania przemysłowe, w tym produkty takie jak sprzęgła przemysłowe i amortyzatory do różnych zastosowań nie tylko motoryzacyjnych.

Części Aftermarket (na rynek części zamiennych): Oprócz dostarczania oryginalnego wyposażenia producentom (OEM) pojazdów, ZF Sachs produkuje również części aftermarket do naprawy i wymiany. Części te są często używane przez mechaników i osoby prywatne do konserwacji i naprawy pojazdów.

Jakość i reputacja: Sachs jest powszechnie uważany za markę wysokiej jakości w branży motoryzacyjnej i komponentów przemysłowych. Ich produkty są znane ze swojej wydajności, trwałości i niezawodności.

Innowacje technologiczne: ZF Sachs, będąc częścią Grupy ZF, czerpie korzyści z koncentracji grupy na innowacjach technologicznych. Często przekłada się to na zaawansowane i najnowocześniejsze rozwiązania w swoich produktach.

Cechy Części

Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.
Amortyzator olejowy
Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.
Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze