- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
- Średnica zewnętrzna [mm]: 89
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 13
- Dolot - sr. [mm]: 8
- Wylot - sr. [mm]: 8
- Rozmiar gwintu 1: M8X1,25
- Wysokość [mm]: 148
Dodaj opinię
(18.08.2018)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB168
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB211
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FN160
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG-2263 |
ACDELCO | XD 9031 E |
ACDELCO | XD 9295 E |
ALCOFILTER | SP-1111 |
ARMAFILT | GO-88/148.0 |
ASAS | SP 7044 |
BOSCH | 0 450 905 931 |
BOSCH | 0 450 906 312 |
BOSCH | 0 450 906 409 |
BOSCH | 0 450 906 422 |
BOSCH | 0450905931 |
BOSCH | 0450906312 |
BOSCH | 0450906409 |
BOSCH | 0450906422 |
BOSCH | N6409 |
CHAMPION | L 262 |
CLEANF | DN 1930 |
COMLINE | EFF076 |
COOPERSFIA | FP5533 |
COOPERSFIA | FT5533 |
DELPHI | FF20048 |
DELPHI | HDF539 |
FEBI | 32909 |
FILTRON | PP 960 |
FRAM | PS8950 |
HEN | H133WK |
HOFFER | 7690278 |
KOLBENSCHM | 50 013 910 |
KOLBENSCHM | 910-FP |
LAUTR | ELG 5240 |
LAUTR | G47 |
MAG | 71760228 |
MAG | FD 555 |
MAHLE | KL 103 |
MANN | WK823 |
MAPCO | 63816 |
MEATDORIA | 4278 |
MECAFILTER | ELG5240 |
MISFAT | M415 |
MOTAQUIP | VFF 436 |
P.B.R. | AG-6041 |
PURFLU | FCS474 |
PUROLATOR | F 68243 |
PZL | PDS743 |
SCT | ST 490 |
SOFIMA | S 4415 NR |
TECNOCAR | RN218 |
TEHO | 6226 |
UFI | 24.415.00 |
UNI | GFE 5369 |
UNICO F. | FI 8133 |
VAG | 6K0 127 401 G |
VAG | 6K0 127 401 H |
VALEO | 587506 |
WIXFILTERS | WF8213 |
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.
W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.
Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.
To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to: