- Szerokość [mm]: 146,0
- Wysokość [mm]: 54,7
- Grubość [mm]: 19,6
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Bez styku zużycia
- System hamulcowy: Volkswagen
- Oznaczenie kontrolne: E1 90R-02A0335/0211
Dodaj opinię
(08.06.2024)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet ATE 13.0460-7305.2
(30.03.2023)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet ATE 13.0460-5679.2
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 13.0470-7111.2 |
BARUM | BA2154 |
BENDIX | 571929B |
BENDIX | 571985B |
BOSCH | 0 986 424 364 |
BOSCH | F 026 000 063 |
BREMBO | P 85 041 |
BREMBO | P 85 041X |
BREMBO | P 85 105 |
BREMBO | P85041N |
BREMBO | P85105N |
DELPHI | LP1104 |
DELPHI | LP1436 |
FEBI | 16326 |
FEBI | 16328 |
FEBI | 16480 |
FEBI | 16486 |
FERODO | FCP1094S |
FERODO | FDB1094 |
FERODO | FQT1094 |
FERODO | FSL1094 |
FERODO | TAR1094 |
FMSI | 7635-D768 |
FMSI | 7860-D768 |
FMSI | D768 |
FTE | BL1614A1 |
FTE | BL1614B1 |
GALFER | B1.G102-0331.2 |
GALFER | G1020331 |
HELLA | 8DB 355 008-591 |
HELLAPAGID | 8DB 355 008-591 |
ICER | 181338 |
JURID | 571929J |
JURID | 571985J |
MGA | 407 |
MGA | 424 |
MIN | MDB1811 |
MIN | MDB2034 |
NECTO | FD6754A |
NECTO | FD6754N |
NK | 224740 |
PAGID | T1101 |
PAGID | T1165 |
PAGID | T1165-ECO |
PEX | 7.466 |
PEX | 7.536 |
QUINTON HA | 0633.00 |
QUINTON HA | 0633.20 |
QUINTON HA | BP1208 |
QUINTON HA | BP967 |
REMSA | 0633.00 |
REMSA | 0633.20 |
ROADHOUS | 2633.00 |
ROADHOUS | 2633.20 |
ROULUNDS B | 638181 |
SEAT | 1J0 698 151 |
SEAT | 1J0 698 151 A |
SEAT | 1J0 698 151 B |
SEAT | 1J0 698 151 H |
SEAT | 1J0 698 151 J |
SEAT | 1JE 698 151 B |
SEAT | 1S0 698 151 A |
SEAT | 1S0 698 151 B |
SEAT | 1S0 698 151 C |
SEAT | 2Q0 698 151 |
SEAT | 5C0 698 151 |
SEAT | 6C0 698 151 |
SEAT | 6C0 698 151 B |
SEAT | 6Q0 698 151 |
SEAT | 6R0 698 151 A |
SEAT | JZW 698 151 A |
SKODA | 1J0 698 151 |
SKODA | 1J0 698 151 A |
SKODA | 1J0 698 151 B |
SKODA | 1J0 698 151 H |
SKODA | 1J0 698 151 J |
SKODA | 1JE 698 151 B |
SKODA | 1S0 698 151 A |
SKODA | 1S0 698 151 B |
SKODA | 1S0 698 151 C |
SKODA | 5C0 698 151 |
SKODA | 6C0 698 151 |
SKODA | 6C0 698 151 B |
SKODA | 6Q0 698 151 |
SKODA | 6R0 698 151 A |
SKODA | JZW 698 151 A |
TEXTAR | 23130 197 0 4 |
TEXTAR | 23130 197 0 5 |
TEXTAR | 2313001 |
TEXTAR | 2313005 |
TEXTAR | 2358704 |
TRW | GDB1287 |
TRW | GDB1357 |
TRW | GDB1984 |
VAG | 1J0 698 151 |
VAG | 1J0 698 151 A |
VAG | 1J0 698 151 B |
VAG | 1J0 698 151 C |
VAG | 1J0 698 151 H |
VAG | 1J0 698 151 J |
VAG | 1JE 698 151 B |
VAG | 1S0 698 151 |
VAG | 1S0 698 151 A |
VAG | 1S0 698 151 B |
VAG | 1S0 698 151 C |
VAG | 2Q0 698 151 |
VAG | 2Q0 698 151 A |
VAG | 5C0 698 151 |
VAG | 6C0 698 151 |
VAG | 6C0 698 151 B |
VAG | 6Q0 698 151 |
VAG | 6R0 698 151 A |
VAG | JZW 698 151 A |
VALEO | 168975 |
VALEO | 301332 |
VALEO | 302029 |
VALEO | 598332 |
VALEO | 598487 |
ZIMMERMANN | 21974.195.1 |
ZIMMERMANN | 23130.195.1 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Marka ATE znana jest z części samochodowych zaprojektowanych w celu zapewnienia samochodom najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Produkcję firmy można podzielić na dwa segmenty. Pierwszy to samochodowe systemy elektroniczne, a drugi to części układu zawieszenia oraz układu hamulcowego.
Najważniejsza cecha marki to dostarczanie części zarówno do wyposażenia fabrycznego samochodów, jak i na rynek części zamiennych. W obu przypadkach produkcja poszczególnych auto części zupełnie niczym się nie różni i posiada identyczne parametry jakości wykonania. Dla przykładu klocki hamulcowe ATE montowane fabrycznie to w zasadzie taki sam produkt, co te same klocki zakupione na rynku wtórnym.
ATE słynie z charakterystyki technicznej na bardzo wysokim poziomie. Na przykład płyn hamulcowy ATE może pracować w temperaturze wrzenia 280 stopni i to bez wymiany aż do trzech lat. Tarcze hamulcowe produkuje się z kolei przy użyciu oryginalnych technologii powszechnie znanych ze względu na ich cechy konstrukcyjne, zapewniające większą wydajność podczas trudnych warunków atmosferycznych a także dłuższą żywotność.
Części samochodowe marki ATE można uznać za bardzo dobrze znane w branży motoryzacyjnej i na całym świecie. Podzespoły trafiają nie tylko na rynek części zamiennych, ale także na pierwszy montaż w przypadku poszczególnych modeli samochodów marek FORD, BMW, VAG (VW, AUDI, SKODA), TOYOTA, GM oraz wielu innych.
Części posiadają wszystkie niezbędne certyfikaty. Zamienniki marki można znaleźć w ponad 80 krajach na całym świecie. Rygorystyczne normy i skrupulatna obserwacja procesów produkcyjnych pozwala ponadto uzyskać gwarancję wysokiej jakości oraz niezawodności części samochodowych.