- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
- Ograniczenia producenta: TRW
- Grubość [mm]: 17,3
- Długość [mm]: 116,4
- Wysokość [mm]: 52,5
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 37395 |
APEC | PAD1312 |
ASHIKA | 5000013 |
ATE | 13046027092 |
ATE | 13046058012 |
ATE | 13047027092 |
BENDIX | 573125B |
BLUEPRINT | ADN142117 |
BORG BECK | BBP1807 |
BOSCH | 0 986 424 795 |
BOSCH | 0 986 494 573 |
BOSCH | 0 986 494 592 |
BOSCH | 0 986 TB2 448 |
BRAKE ENG | PA1435 |
BREMBO | P68033 |
DACIA | 41 06 084 81R |
DACIA | 77 01 208 422 |
DACIA | 86 71 016 692 |
DELPHI | LP1865 |
DITAS | DFB1522 |
E.T.F. | 121026 |
FEBI | 116180 |
FEBI | 16523 |
FERODO | FDB1617 |
FERODO | FSL1617 |
FIRST LINE | FBP3439 |
FRITECH | 5010 |
FTE | BL1876A3 |
GALFER | B1G10205382 |
GIRLING | 6133321 |
HBJAKOPART | J3601085 |
HELLA | 8DB 355 010-851 |
ICER | 181534 |
ICER | 181534700 |
JAPANPAR | PA013AF |
JPN | 10H1043-JPN |
JURID | 573125J |
KAGER | 350500 |
KAWE | 81608 |
KBP | BP6570 |
LADA | 410608481R |
LPR | 05P867 |
MAG | 363702161250 |
MAPCO | 6758 |
METELLI | 2204850 |
METZGER | 098700 |
MEYLE | 025 239 7317 |
MEYLE | 025 239 7317/PD |
MIN | MDB2595 |
MIN | MDK0200 |
MK K | D1261 |
NECTO | FD7063A |
NECTO | FD7063N |
NIPPARTS | J3601085 |
NISSA | 41060-AX625 |
NISSA | D1060-AX60A |
NISSA | D1060-AX61A |
NISSA | D1060-AX61F |
NISSA | D1060-BH40A |
NK | 222258 |
PAGID | T1399 |
PEX | 7661 |
ProfiPower | 23973 |
QH BENELUX | 7544 |
QH BENELUX | 7673 |
QUINTON HA | BP1412 |
RAMEDER | T0610285 |
REMSA | 098700 |
REMSA | 98700 |
REMSA | 98710 |
REMSA | 98790 |
RENAU | 41 06 040 76R |
RENAU | 41 06 084 81R |
RENAU | 77 01 208 422 |
RENAU | 86 71 016 692 |
ROULUNDS | 800981 |
RUV | D00011050 |
SBS | 222258 |
SPIDAN | 32456 |
SWAG | 60916523 |
TEXTAR | 2397301 |
TEXTAR | 2397317314 |
TRISCAN | 811014039 |
TRUSTING | 5010 |
TRW | GDB3332 |
TTC | 0235449 |
VALEO | 301641 |
VALEO | 598641 |
VALEO | 601116 |
VALEO | 601641 |
VALEO | 872973 |
WAGNER | WBP23973A |
ZIMMERMANN | 239731751 |
DACIA
|
LADA
|
NISSAN
|
RENAULT
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Klocki hamulcowe - komplet AISIN BPNI-1014 | AISIN | Brak ceny |
Klocki hamulcowe - komplet AISIN BPRE-1901 | AISIN | Brak ceny |
Klocki hamulcowe - komplet AISIN SN155 | AISIN | Brak ceny |
Klocki hamulcowe - komplet KAWE 0987 22 | KAWE | Brak ceny |
Klocki hamulcowe - komplet KAWE 0987 11 | KAWE | Brak ceny |
Klocki hamulcowe - komplet AKRON-MALÒ 1050204 | AKRON-MALÒ | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
JPN to dosyć młoda marka, znajdująca się na etapie dynamicznego rozwoju. Jest to dystrybutor części samochodowych, obecny dzisiaj w wielu krajach europejskich. Jak sama nazwa wskazuje, JPN to marka oferująca części do samochodów japońskich. Niemniej w ofercie można znaleźć również liczne podzespoły do pojazdów produkcji koreańskiej, a nawet chińskiej. Producent specjalizuje się zatem w częściach do samochodów azjatyckich, ze szczególnym naciskiem na podzespoły do aut japońskich.
Części JPN to podzespoły z wielu kategorii. Wysoko cenione są filtry JPN, a wśród nich filtry paliwa i powietrza. Dystrybutor posiada w ofercie zarówno kompletne filtry, jak i wkłady. W asortymencie można znaleźć również wiele części silnikowych, układu napędowego, zawieszenia i układu kierowniczego. Oferta nie jest jeszcze kompletna, jednak już dzisiaj zaspokaja potrzeby niemal całego europejskiego parku samochodowego. Natomiast każdego roku w katalogu pojawia się wiele nowych pozycji. Wszystko po to, aby ostatecznie zaspokoić potrzeby wszystkich kierowców.
JPN to firma, która bardzo starannie dobiera dostawców. Części JPN to sprawdzone produkty, skonstruowane przez wiodących producentów z Azji i Europy.