- Długość 1/Długość 2 [mm]: 104
- Wymiar gwintu: MM10X1.25 RHT
- Średnica [mm]: 10
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,272
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21833 |
555 | SL-1610R |
555 | SL-1610R-M |
555 | SL-M040L-M |
555 | SL-M040R |
AKRON-MALÒ | 50082 |
APEC | AST4267 |
ASHIKA | 106-0K-K52L |
ASHIKA | 106-0K-K52R |
ASHUKI | M875-35 |
ASVA | 0523-210 |
BENDIX | 042777B |
BIRTH | BD5009 |
BLUEPRINT | ADM58502 |
BLUEPRINT | ADM58519 |
BORG BECK | BDL6452 |
BORG BECK | BDL6948 |
BSG | BSG 40-310-232 |
CAUTEX | 750173 |
COMLINE | CSL6015 |
COMLINE | CSL6071 |
CORTECO | 49400716 |
CTR | CLKK-2R |
CTR | CLMZ-2 |
CTR | CLMZ-23 |
DELPHI | TC1105 |
DENCKERMAN | D140147 |
DJ PARTS | DL1065 |
DYS | 30-71432 |
FAG | 818 0027 10 |
FAI | SS760 |
FAI | SS8122 |
FEBEST | 0523-210 |
FEBI | 15411 |
FEBI | 33918 |
FEBI | 34777 |
FEBI | 42392 |
FENOX | LS11076 |
FIRST LINE | FDL6452 |
FIRST LINE | FDL6948 |
FORD | 3410591 |
GSP | S050247 |
GSP | S050769 |
HBJAKOPART | J4973001 |
HBJAKOPART | J4973002 |
HBJAKOPART | J4973035 |
JAPANPAR | SI-303R |
JAPANPAR | SI-K52L |
JAPANPAR | SI-K52R |
JAPKO | 106K52L |
JAPKO | 106K52R |
JPG | 3840400180 |
KAMOKA | 9030330 |
KAMOKA | 9951061 |
KAVO PARTS | SLS-4504 |
KAWE | 8500 50603 |
KRAFT AUTO | 4303660 |
LEMFO | 24938 |
LEMFO | 24938 01 |
LEMFO | 24938 02 |
LYNXAUTO | C7053R |
LYNXAUTO | C7339R |
MAG | 301191623900 |
MAG | 301191623980 |
MAPCO | 19591 |
MAPCO | 19591HPS |
MAPCO | 52280HPS |
MAPCO | 54588HPS |
MAXGEAR | 72-1439 |
MAZDA | F18934150 |
MAZDA | GA2A-34-150A |
MAZDA | GA2A34150 |
MAZDA | L20634150A |
METALCAUCH | 06996 |
METZGER | 53035812 |
MEYLE | 35-16 060 0002 |
MGA | SA7365 |
MOOG | MD-LS-1127 |
MOTAQUIP | LVSL676 |
MS | 24938-PCS-MS |
NAPA | NST4267 |
NAPA | NST4367 |
NK | 5113209 |
NPS | M405A20 |
OCAP | 0583801 |
OPTIMAL | G7-628 |
PEMEBLA | JAPSI-K52R |
PEX | 12.05.410 |
QUINTON HA | QLS1626S |
REDAELLI R | MA502 |
RHIAG | 80.22.736 |
RTS | 97-08033-1 |
RTS | 97-08051-1 |
RUV | 917031 |
SIDEM | 51061 |
SKF | VKDS 844001 |
SKF | VKDS 844007 |
SKF | VKDS 844014 |
SPIDAN | 40840 |
STELLOX | 56-00022-SX |
STELLOX | 56-00022A-SX |
STELLOX | 56-00024-SX |
STELLOX | 56-00647-SX |
STELLOX | 56-00647A-SX |
STELLOX | 56-03060-SX |
STELLOX | 56-71008-SX |
SWAG | 83 79 0001 |
SWAG | 83 93 3918 |
SWAG | 83 93 4777 |
SWAG | 83 94 2392 |
TALOSA | 50-01922 |
TALOSA | 50-04512 |
TALOSA | 50-10119 |
TRISCAN | 8500 50603 |
TRW | JTS193 |
TRW | JTS219 |
USN | SP260075 |
VEMA | 22052 |
WILMINK | WG1992794 |
WILMINK | WG1992797 |
WILMINK | WG2037885 |
WILMINK | WG2037955 |
WILMINK | WG2038009 |
WILMINK | WG2040254 |
WILMINK | WG2243740 |
WILMINK | WG2252175 |
WILMINK | WG2255404 |
WILMINK | WG2291926 |
YAMATO | J63000YMT |
YAMATO | J63047YMT |
FORD USA
|
KIA
|
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.