- Długość 1/Długość 2 [mm]: 245
- Wymiar gwintu: MM12X1.25 RHT
- Średnica [mm]: 13
- Materiał: Metal
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,483
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21216 |
AKRON-MALÒ | 300711 |
APEC | AST2174 |
ASAM | 32551 |
BENDIX | 042796B |
BIRTH | BX0018 |
BORG BECK | BDL6600 |
CAUTEX | 030328 |
COMLINE | CSL7010 |
CORTECO | 49400216 |
DELPHI | TC2009 |
DENCKERMAN | D140081 |
DJ PARTS | DL1227 |
DYS | 30-76633 |
FAG | 818 0242 10 |
FEBI | 18985 |
FIRST LINE | FDL6600 |
GSP | S050384 |
KAMOKA | 9030255 |
KAWE | 8500 28608 |
KLOKKERH | 5536830 |
KRAFT AUTO | 4305700 |
LEMFO | 24726 |
LEMFO | 24726 02 |
LYNXAUTO | C5664LR |
MAPCO | 19368 |
MAPCO | 19368HPS |
MAXGEAR | 72-1190 |
METALCAUCH | 04331 |
METZGER | 53048319 |
MEYLE | 11-16 010 0002 |
MOOG | PE-DS-0785 |
MOOG | PE-LS-0785 |
MOTAQUIP | VSL746A |
MS | 24726-PCS-MS |
Motrio | 8550500729 |
NAPA | NST2174 |
NK | 5113711 |
OCAP | 0501479 |
OPTIMAL | G7-685 |
PEUGE | 5178.39 |
PEX | 12.05.418 |
PEX | 12.07.391 |
QUINTON HA | QLS3259S |
REDAELLI R | P7839 |
RTS | 97-90784 |
RUV | 915949 |
SIDEM | 53568 |
SKF | VKDS 423001 B |
SPIDAN | 44382 |
SWAG | 62 91 8985 |
Stark | SKST-0230049 |
TALOSA | 50-09966 |
TOPRAN | 722 234 |
TRISCAN | 8500 28608 |
TRW | JTS465 |
VEMA | 22914 |
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.