- Długość 1/Długość 2 [mm]: 290
- Wymiar gwintu: MM10X1.5 RHT
- Średnica [mm]: 9
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,451
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 30114 |
APEC | AST4021 |
BIRTH | BX5102 |
BSG | BSG 70-310-019 |
CITRO | 5087.70 |
CITRO | 508765 |
CITRO | 508778 |
CITRO | 508779 |
CORTECO | 49399208 |
DELPHI | TC2222 |
DENCKERMAN | D140290 |
DJ PARTS | DL1822 |
FAG | 818 0230 10 |
FEBI | 32194 |
FIAT | 51704008 |
FIAT | 51815479 |
FIAT | 51815480 |
FIRST LINE | FDL7230 |
FIRST LINE | FDL7230HD |
FRAP | F2309 |
GSP | S050104 |
GSP | S050126 |
JPG | 3140400300 |
KAMOKA | 9030019 |
KAWE | 8500 10621 |
KRAFT AUTO | 4306180 |
LEMFO | 33394 01 |
MAG | 301191621670 |
MAPCO | 49412/2HPS |
MAPCO | 49412HPS |
MAXGEAR | 72-2528 |
METZGER | 53048718 |
METZGER | 83047418 |
MEYLE | 216 060 0000/HD |
MEYLE | 216 060 0033 |
MOOG | CI-LS-7297 |
MS | 33394-PCS-MS |
Motrio | 8550500669 |
NAPA | NST4021 |
NK | 5111913 |
OCAP | 0502756 |
PATRON | PS4319 |
PEUGE | 5087.70 |
PEUGE | 508765 |
PEUGE | 508778 |
PEUGE | 508779 |
QUINTON HA | QLS3615S |
RHIAG | 18.73.735 |
RTS | 97-90153 |
SIDEM | 19167 |
SKF | VKDS 343017 |
SPIDAN | 50404 |
STELLOX | 56-00225-SX |
STELLOX | 56-00225A-SX |
SWAG | 62 93 2194 |
Stark | SKST-0230254 |
TALOSA | 50-01014 |
TOPRAN | 722 546 |
TRISCAN | 8500 10621 |
TRW | JTS566 |
TRW | JTSB0006 |
USN | SP260680 |
VEMA | 250080 |
VEMA | 26045 |
VEMA | 27586 |
WILMINK | WG2035296 |
WILMINK | WG2040653 |
WILMINK | WG2251717 |
WILMINK | WG2290526 |
CITROËN
|
FIAT
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.