- Lokalizacja w aucie: Oś tylna
- Szerokość [mm]: 36,5
- Średnica [mm]: 203
- Okładzina hamulcowa: Bez okładziny
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 9178 |
APEC | SHU664 |
ATE | 03.0137-0443.2 |
BLUEPRINT | ADN14150 |
BOSCH | 0 986 487 691 |
BREMBO | S 56 534 |
BREMBO | S56534 |
CIFAM | 153-292 |
DELPHI | LS1964 |
GIRLING | 5184879 |
KAWE | 8870 |
METELLI | 53-0292 |
MIN | MFR543 |
NISSA | 440608M126 |
NISSA | D40608M126 |
PAGID | H9810 |
QH BENELUX | HP1736 |
QUINTON HA | BS1114 |
REMSA | K1247 |
ROADHOUS | 4189.00 |
TEXTAR | 91064400 |
TRISCAN | 8100 14004 |
TRUSTING | 067.195 |
TRW | GS8487 |
VALEO | 564029 |
WOKING | Z4189.00 |
NISSAN
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Układ hamulcowy to bez wątpienia najważniejszy system bezpieczeństwa w każdym samochodzie. Proces hamowania samochodu na drodze nie mógłby się odbyć, gdyby nie szereg współpracujących ze sobą części samochodowych. Za jedne z najbardziej istotnych w układzie hamulcowym należy uznać szczęki hamulcowe.
Szczęki hamulcowe to bardzo popularne części samochodowe, które montuje się nawet w nowszych typach pojazdów. Ich zasada działania jest niezwykle prosta. Niestety tego samego nie można powiedzieć jeżeli dojdzie do konieczności ich wymiany - oprócz demontażu koła, trzeba zdjąć także bęben hamulcowy.
Z reguły w przypadku szczęk hamulcowych zwracamy uwagę na ich stan oraz grubość okładzin ciernych. Zbyt cienkie lub wręcz odklejające się trzeba będzie wymienić na nowe. Bardzo ważnym jest, by nie bagatelizować tej kwestii i nie odwlekać wymiany w czasie. Uszkodzona okładzina cierna może niestety zablokować koło samochodu i tym samym uniemożliwić kontynuację jazdy.
Układ oparty na bębnach hamulcowych i szczękach bardzo wielu kierowców oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej uważa za archaiczny i co najgorsze zbyt skomplikowany w budowie. Okazuje się jednak, że mimo rzeczywiście stosunkowo skomplikowanej budowy układ bębnowy jest bardzo trwały, a ewentualna naprawa nie sprawia większych trudności.
Podstawa bezproblemowego funkcjonowania układu hamulcowego bębnowego jak i w przypadku pozostałych systemów w samochodzie, sprowadza się do regularnej kontroli i używania podczas okresowych wymian części zamiennych tyko najwyższej jakości.
Remsa to producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Specjalnością firmy są klocki hamulcowe, które cieszą się uznaniem we wszystkich częściach świata. Jednak poza klockami hamulcowymi Remsa, w w ofercie producenta znajduje się o wiele więcej referencji. Są to głównie inne elementy układu hamulcowego, takie jak tarcze, szczęki czy zaciski. Stawiając na kompleksowość i pełne zaspokojenie potrzeb klientów, producent poszerza swoją ofertę, aby posiadacz każdego samochodu znalazł w niej potrzebne mu elementy układu hamulcowego.
Części układu hamulcowego Remsa od zawsze znane są z wyjątkowego zaawansowania technologicznego. Producent wyjątkowo dużo inwestuje w nowoczesne technologie oraz prace badawcze nad produkowanymi autoczęściami. Wykwalifikowani inżynierowie w centrach badawczych Remsa od kilkudziesięciu lat nieustannie dokładają wszelkich starań, aby produkty tej marki spełniały najbardziej rygorystyczne wymagania kierowców i producentów pojazdów.
Przedsiębiorstwo znane jest również ze swojej troski o ekologię. Dlatego właśnie firma produkuje autorskie mieszanki cierne, wykorzystując do tego jedynie materiały ekologiczne. Przyjazne dla środowiska mieszanki cierne jednocześnie wykazują wyjątkową skuteczność działania oraz wytrzymałość.
Remsa to marka, która powstałą ponad 45 lat temu. Jest to przedsiębiorstwo z przeważającym kapitałem hiszpańskim. Jednak dzisiaj firma działa globalnie, prowadząc oddziały na kilku kontynentach. Części samochodowe Remsa przeznaczone są na rynek wtórny.