- Ilość połączeń: 2
- Kolor: Czarny
- Tryb pracy: Elektryczny
- Ciężar [kg]: 0,07
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
- Typ skrzyni biegów: Do automatycznej skrzyni biegów
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 82679 |
AIC | 73380 |
AUTOMEGA | 274675910 |
AUTOTEAM | L7103 |
AUTOTEAM | L7103A2 |
BBR | 001-10-23217 |
CITRO | 16 079 912 80 |
CITRO | 2574.10 |
CITRO | 2574.16 |
CITRO | 96 537 604 80 |
COGEFA | 725.7416 |
COGEFA | 725.7416V |
CSV ELECTR | CRV1103 |
CSV ELECTR | CRV1103C |
DACIA | 77 01 049 088 |
DACIA | 77 01 208 174 |
DS | 16 079 912 80 |
DS | 2574.10 |
DS | 2574.16 |
DS | 96 537 604 80 |
ESEN SKV | 39SKV027 |
FISPA | 87.103 |
FISPA | 87.103A2 |
HOFFER | 8091520 |
HOFFER | 8091520E |
MAXGEAR | 17-0121 |
MEATDORIA | 91520 |
MEATDORIA | 91520E |
METZGER | 0899044 |
MTR | 12200468 |
NTY | EAG-CT-000 |
OSSCA | 55751 |
PATRON | P14-0143 |
PEUGE | 2574.10 |
PEUGE | 2574.16 |
PEUGE | 96 537 604 80 |
QF | QF00T00016 |
QUINTON HA | XELV72 |
RECOFICIAL | CRV1103 |
RECOFICIAL | CRV1103C |
RENAU | 77 00 870 238 |
RENAU | 77 01 049 088 |
RENAU | 77 01 208 174 |
RIDEX | 1541V0002 |
SIDAT | 87.103 |
SIDAT | 87.103A2 |
SWAG | 62 93 8420 |
Stark | SKVAT-6500002 |
Storm | 777002MECA |
Storm | 8102000 |
TOPRAN | 639 817 |
VEMO | V42-77-0014 |
WE PARTS | 381180015 |
WE PARTS | 381180075 |
ZZVF | ZVAK029 |
CITROËN
|
DACIA
|
DS
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Zawór włączający automatycznej skrzyni biegów SIDAT 87.103 | SIDAT | Brak ceny |
Zawór włączający automatycznej skrzyni biegów QUINTON HAZELL XELV72 | QUINTON HAZELL | Brak ceny |
Zawór włączający automatycznej skrzyni biegów TOPRAN 639 817 | TOPRAN | 112,00 zł |
Zawór włączający automatycznej skrzyni biegów MEAT & DORIA 91520 | MEAT & DORIA | 214,00 zł |
Zawór włączający automatycznej skrzyni biegów OEM 7701208174 | OEM | 435,00 zł |
Zawór włączający automatycznej skrzyni biegów VEMO V42-77-0014 | VEMO | 459,00 zł |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Konstrukcja automatycznych skrzyni biegów zmieniała się od czysto hydromechanicznych do sterowników elektronicznych od późnych lat 80-tych.
Ewolucja nowoczesnej automatycznej skrzyni biegów i integracja sterowania elektronicznego pozwoliła na duży postęp w ostatnich latach. Nowoczesna automatyczna skrzynia biegów jest teraz w stanie osiągnąć lepszą oszczędność paliwa, zmniejszoną emisję z silnika, większą niezawodność systemu zmiany biegów, lepsze wyczucie zmiany biegów, lepszą prędkość zmiany biegów i lepszą obsługę pojazdu. Ogromny zakres programowalności oferowany przez TCU pozwala na zastosowanie nowoczesnej automatycznej skrzyni biegów z odpowiednią charakterystyką przekładni dla każdego zastosowania.
Jednostka sterująca skrzynią biegów (TCU), znana również jako moduł sterujący skrzyni biegów (TCM) lub jednostka sterująca skrzynią biegów (GCU) służy do sterowania elektronicznymi automatycznymi skrzyniami biegów. Podobne systemy są używane w połączeniu z różnymi półautomatycznymi skrzyniami biegów, wyłącznie do automatyzacji i uruchamiania sprzęgła.
TCU w nowoczesnej automatycznej skrzyni biegów zazwyczaj wykorzystuje czujniki z pojazdu, a także dane dostarczane przez jednostkę sterującą silnika (ECU), aby obliczyć, jak i kiedy należy zmienić biegi w pojeździe w celu uzyskania optymalnych osiągów, oszczędności paliwa i jakości zmiany biegów.