- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
- Rodzaj amortyzatorów: Olejowy
- Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
- Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
- System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
- Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BILSTEIN | 22-040893 |
FORD | 1139401 |
FORD | 1139402 |
FORD | 1139404 |
FORD | 5010928 |
FORD | 5010929 |
FORD | 5010933 |
FORD | 5010934 |
FORD | 5010935 |
FORD | 5011725 |
FORD | 5012372 |
FORD | 5012373 |
FORD | 5012374 |
FORD | 5012429 |
FORD | 5014383 |
FORD | 5014727 |
FORD | 5014728 |
FORD | 5014729 |
FORD | 5016315 |
FORD | 5016398 |
FORD | 5016399 |
FORD | 5029365 |
FORD | 6134295 |
FORD | 6139934 |
FORD | 84AB18045AB |
FORD | 84AB18045AC |
FORD | 84AB18045AD |
FORD | 84AB18045AE |
FORD | 84AB18045BA |
FORD | 84AB18045BB |
FORD | 84AB18045BC |
FORD | 84AB18045BD |
FORD | 84AB18045CA |
FORD | 84AB18045CB |
FORD | 84AB18045CC |
FORD | 84AB18045CD |
FORD | 84AB18045FA |
FORD | 84AB18045FB |
FORD | 84AB18045FC |
FORD | 84AB18045FD |
FORD | 84AB18045HB |
FORD | 85AX18045AA |
FORD | 85AX18045BA |
FORD | 85AX18045CA |
FORD | 86AB18045AA |
FORD | 86AB18045BA |
FORD | 86AB18045CA |
FORD | 86AB18045DA |
FORD | 86AX18045AA |
FORD | 86AX18045BA |
FORD | 86BX18045BA |
FORD | 93AX18045LA |
FORD | A830X18045EDA |
FORD | A830X18045KA |
FORD | A830X18045LA |
FORD | A830X18045SA |
FORD | A830X18045TA |
FORD | A830X18045UA |
FORD | A840X18045ABA |
FORD | A840X18045ACA |
FORD | A840X18045ADA |
FORD | A840X18045AEA |
FORD | A850X18045BDA |
FORD | AB30X18045LA |
FORD | AM93AX18045LA |
FORD | EAB886 |
FORD | EAN304 |
FORD | EAN307 |
FORD | EAN311 |
FORD | EAN881 |
FORD | V85AB18045AA |
FORD | V86AB18045AA |
KYB | 633802 |
KYB | 633834 |
MONROE | R11047 |
SACHS | 100 524 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.
Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.
Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).
Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.
GSP to producent części samochodowych z bogatą ofertą. Podstawowe produkty w asortymencie to elementy podwozia. Na całym świecie są dziś znane przeguby GSP, półosie, a także łożyska kół. Firma produkuje także półosie i wały napędowe. Wymienione części samochodowe GSP to elementy przeznaczone do samochodów marek europejskich, azjatyckich, jak i amerykańskich. Producent pokrywa niemal 100% rynku w tym obszarze.
Przedsiębiorstwo stawia sobie za cel stały rozwój, którego nieodłącznym elementem jest poszerzanie oferty. Dlatego też w katalogu referencji GSP wciąż pojawiają się nowe pozycje. Wśród nich na pierwszy plan wysuwają się części montażowe oraz uszczelniające. Autoczęści GSP to także elementy układu kierowniczego. Oferta w tym obszarze z roku na rok rośnie, zaspokajając coraz większy odsetek rynku na wszystkich kontynentach.
Marka GSP jest obecna na rynku motoryzacyjnym od przeszło 30 lat. Przez ten czas firma zdołała zdobyć zaufanie klientów na rynku części wtórnych, ale przede wszystkim nawiązała współpracę z wieloma producentami samochodów. Dzisiaj części samochodowe GSP masowo trafiają do fabryk samochodów, gdzie są wykorzystywane przy pierwszym montażu. Firma posiada główną siedzibę w Chinach, jednak jej oddziały, a także produkty, są obecne na całym świecie. Hale produkcyjne GSP są zlokalizowane w Azji oraz Ameryce Północnej. Natomiast w Niemczech znajduje się centrum dystrybucyjne. Przeguby czy wały napędowe GSP są sprzedawane w około 120 krajach.